En plan reiteratiu hem de tornar a dir que, com quasi sempre, abans del minut cinc ja perdiem 1-0, o sigui que continuem començant els partits amb resultat en contra.

No ha estat l'únic partit, ja hem vist diversos partits en que els nostres ens han demostrat de com poden jugar, de com han evolucionat i com, malgrat començar perdent, vam fer el nostre joc fins trenar moltíssimes jugades a primer toc, amb moviments ràpids, i així aconseguir una nova victòria.

Tot el partit s'ha jugat sota una fina pluja amb un ambient molt fret, davant d'un contrincant que no ens ha donat gens de feina, el partit s'ha guanyat amb claretat fent un futbol de molt poca intensitat, el domini ha sigut total i la victòria hauria pogut ser més àmplia si els nostres jugadors haguesin posat una marxa més al moviment de la pilota, també val a dir que el porter de l'equip contrari a fet parades de molt de mèrit, avui poca cosa més es pot dir, ambient fret a les grades i al terreny de joc.

Ja ben aviat es va posar el partit de cara amb un gol (quin gran gol) matiner, als 2 minuts però, lluny de replegar-se i esperar al contrari per sortir al contraatac, la iniciativa del joc va ser dels nostres.

Si algú ha estat el veritable artífex de la gesta aconseguida amb uns numeros espectaculars han estat ells. Passin i coneguin als petits Espurnes vermelles.

El partit va començar amb molt poc ritme per part nostra i un Vilanova que venia a plantar-nos cara.

Els Vilanovins es van avançar dues vegades al marcador aprofitant errades nostres i el poc encert dels Atlètics a finalitzar les jugades, va propiciar un marcador molt pobre per la feina que es feia.

Com en quasi tots els partits, abans del minut cinc de l'inici ja estàvem perdent per un altre gol de falta directa, i així portem un grapat de partits que es comencen sempre amb un gol en contra.

Semblava un calc de la primera volta. Mal partit, ocasions errades i, en una sola ocasió que va tenir el Ribes, marca i s’emporta els tres punts.

El partit es presentava amb moltes incógnites, per la dificultat que presentava l'equip rival, per venir d'una derrota la setmana passada davant d'un rival directe,

Felicitats a tots els integrants de Quinta dels Magnífics al seu entrenador i delegat que s'ho han merescut aquesta temporada.

EL BENJAMI-B HA ASSOLIT EL TITOL DE LLIGA QUAN ENCARA MANQUEN DUES JORNADES PER AL FINAL DE TEMPORADA. LA VICTORIA AL CAMP DEL HORTONENC PER 3 A 10 I L'EMPAT DEL RIBES AL CAMP DEL SITGES HA PRECIPITAT L'ALIRO DE LA QUINTA DELS MAGNIFICS.

El partit va començar amb un atlètic molt decidit i desde els primer tocs de pilota va plantar cara al Odena que es pensava que els hi seria fàcil i va ser el atlètic que va obrir marcador.

Partit plantejat amb molta prudència defensiva, tenint en la ment el resultat de la  primera volta, però en el primer xut a porteria en el minut 2 ja ens varen fer el primer gol, i per tant es va començar completament al contrari del plantejament inicial.

La consigna per aquest diumenge era no pensar en res més que no fos el partit.

Partit amb molts gols que tenien que ser molts més, per part del alevi D no jugem del tot bé, ens falta força i actitut.

Bon partit dels petits Espurnes vermelles

Per cobrir les baixes i presentar un nombre d’efectius raonable per un partit que es preveia dur i difícil, es va disposar de dos jugadors de primer any de l’infantil B, el Marc i el Tacha.

Partit jugat amb ganes, amb una molt bona primera part, on es van dominar totes les facetes del joc, i es va jugar amb actitud, tocant i dominant durant els 35 minuts , aconseguint acabar la primera part amb un clar 1 a 3 .

Perdoneu que fa moltes jornades que no faig cròniques la veritat es que no estic massa eufòric.

De totes maneres ara amb la primavera tindrem que animar-nos una mica, bé del partit del dissabte no podem fer més que felicitar els nois perqué van lluitar de valent per guanyar a un Cubelles que és un equip lluitador i ven disciplinat.

Els dos primers quarts ens deixen unes sensacions no massa bones... han passat 24 minuts i no hi ha manera de que les jugades acabin bé.

Sí vam perdre. Però com em vau agradar. Us felicito.

Tots. Tots vau estar molt i molt bé. Sou menuts encara, però renoi quin exemple de lluita, de córrer, de voler fer bé les coses, de voler jugar com els entrenadors us están ensenyant i durant el partit us van indicant.

No es va poder guanyar el partit que disputàvem contra el líder i que ens podía permetre optar a recuperar el primer lloc de la classificació.

El partit va acabar amb una golejada d'esperar ja que l'equip contrari va entrar al camp amb només 6 jugadors i cal un aplaudiment per ells ja que van lluitar tota l'estona com a grans profesionals.

Els nostres nois han sortit a decidir el partit com més haviat millor, als 30 primers minuts ja guanyaven per 7 a 1, el partit ha sigut entrentingut amb una superioritat aclaparadora, la Blanca es defensava com podia malgrat la seva major embergadura dels seus jugadors, d'aquests partits tant fàcils no pots treure gaires conclusions, per la manca d'intensitat dins el terreny de joc, aixó no vol dir que els nostres jugadors no hagin fet un bon partit, al contrari, han jugat com en ells es habitual, al primer toc i les bandes ben obertes, fen un futbol resolutiu de cara a porteria, amb gols de bellísima factura.

Lluny sembla quedar aquell equip que lluitava en els camps i ens delectava com un grup sòlid, ara s'omplen els minuts d'individualitats i pèrdues de posicions constants.

Mentre els nostres jugadors van posar-hi intensitat i treball, el partit va estar força igualat però, quan van baixar el ritme, els visitants es van apoderar del mig camp i ja no hi havia un equilibri de forces que fes pensar en un resultat del tot favorable als interessos atlètics.

Partit tranquil, amb un clar marcador que va tornar a confirmar la diferència de joc entre els dos equips .

Aquest partit corresponia a la jornada que es va aplaçar per la nevada i per això es va jugar en un horari poc habitual, però agradable pels nois tenint en compte la temperatura que feia.

1er Q.: ANTONIO + BITXO + SPIRIT + DAVID + ESTELA + KUBI + ORIOL

Ja estem a la capital de l’Anoia esperant veure un bon partit

1 a 0 – minut cinc: ens fan una gran jugada de parets per la banda esquerra i gol.

Divendres passat les jugadores i pares dels equips cadet-juvenil i del infantil-alevi A van cumplir amb la seva passió (el futbol) per Setmana Santa.