La Blanca s’avança al marcador amb dos gols només començar i molt seguits. Van passant els minuts i amb treball, l’Atlètic, aconsegueix empatar un partit dels difícils.

Ja ens la temiem quan hem arribat a Cornellá, ens han fet jugar en un terreny de joc que tenen al costat del camp gran, que fà les mides mínimes autoritzades per la Federació en futbol 7 (50x30),

Llum vermella a la lesió del nostre porter que fa que s'hagin de posar jugadors de camp on els més encertats sota pals han estat els defenses. Eloy millorat estem amb tu

Els gols van arribar tots dos a la primera part i, a diferència d’altres jornades, quan el contrari havia marcat primer, l’equip no va perdre les formes i va continuar amb el seu joc de treball i entrega per, en una jugada molt ben elaborada amb recuperació de pilota des de la zona de defensa, passant per combinació de dos homes al mig del camp, canviant el sentit del joc a banda contrària, obrint per l’extrem, superant en l’u contra u al defensa i fent el passi de la mort al centre d’atac per només acompanyar la pilota al fons de la xarxa.

1er Q.: ANTONIO + BITXO + SPIRIT + ESTELA + ISAAC + KUBI + BRIAN

Domini altern però el joc no es massa fluid. Ells ataquen de seguida que tenen la pilota i a nosaltres ens falta pressionar una mica més amunt.

Una primera part molt treballada en la qual els dos equips es van tractar de tu a tu, encara que amb poques oportunitats de cara a les porteries i que ens feia albirar la possibilitat d’un resultat favorable al final del partit.

Partit jugat diumenge a la tarda en un horari gens habitual per a nosaltres. Jugat amb gran intensitat i amb una immillorable primera part  en la que els jugadors del Vicens van demostrar tenir-ne ganes i en cap moment es van deixar portar per un resultat advers des del minut 3.

Generalment no diem gràcies. I es una llàstima,  per això avui m'agradaria dir'ho. Gràcies per haver'nos fet llevar ben d'hora, gràcies de haver'se jugar el partit malgrat semblava que la pluja no ho deixaria fer i, molt especialment, gràcies als nostres jugadors que ens van donar un exemple de córrer, de voler guanyar un partit que van començar perdent, perque crec que ells així és com ens  van volver donar les gràcies per haver'los llevat puntualment pel partit.

Una primera part bastant fluixa amb uns minuts inicials de domini local que es materialitza amb un marcador de 2 a 0 pel poc encert dels visitants de cara a defensar la seva porteria.

Gran matinal de futbol entre dos grans equips que han lluitat 60 minuts sense defallir, el Vilanova era temut per ser un dels equips capdavanters i rival directe per assolir el títol, ha sigut una victòria molt treballada amb una intensitat brutal, els dos equips s'han dedicat a jugar a futbol amb molta intensitat, amb molt de contacte entre jugadors que l'àrbitre a sapigut tallar des del primer minut amb molt bon criteri, pitant tot el que veia.

El millor de la jornada l'empat a casa del Sitges amb el Ribes que ens posa una mica més a mà la lliga. Tot i que haurem lluitar contra l'altra cara d'aquest equip que és veritablement dolenta

1er Q.: ANTONIO + BITXO + SPIRIT + DAVID + ORIOL + KUBI + ISAAC

Tot i que hem dominat més, ells al final del primer quart s’han apropat als dominis de l’Antonio amb cert perill.

Partit jugat amb unes condicions no gaire normals qer aquests noiets, i s'ha notat al terreny de joc, molt de fret, 5 graus de temperatura,

Primer derbi comarcal de la segona volta que es va resoldre amb un clar 5 a 1 a favor dels nostres jugadors. Partit jugat amb molta seriositat, tot i començar en el minut cinc amb un gol en contra.

1er Q.: ANTONIO + BITXO + SPIRIT + DAVID + ORIOL + KUBI + BRIAN

0 a 1 – minut dos: saquem la pilota llarga, ens l’agafen i pugen per la dreta per posar-la al pal llarg

1 a 1 – minut nou: saquem de corner i li arriba al Kubi que fa gol dins de l’àrea.

Ens agradaria lloar les excel·lències d’una victòria amplíssima per haver fet un joc esplèndid, però no va ser així. La diferència entre el potencial futbolístic del Minorisa "A" i l’Atlètic "A" és, a dia d'avui, molt gran i, tot i fer un partit fluix, el resultat és prou eloqüent.

Torna a prendre forma aquell equip que ens enlluernava i que semblava que portava una projecció realment espectacular.

Partit molt ben jugat pels dos equips, amb una neta superioritat de part de la Fundació, amb un resultat que podía haver sigut més abultat al final del partit, ocasions clares l'equip n'ha tingut moltes, però unes vegades el porter, tres xuts al travesser, i una mica de falta de punteria, a fet que el resultat final hagi sigut de 1 a 4, amb tota la justícia del món.

El Cubelles estava  ben posicionat al camp, amb les mides molt ben preses de l’espai de joc, per tant no corrien en va. Els nostres s’han fet un fart de córrer i al final l’esgotament físic es feia present.

Només començar el partit hem tingut dues oportunitats claríssimes que el porter contrari s’ha trobat a les mans. I ja se sap que, tot i jugar bé, quan es perdona massa s’acaba pagant car.

Partit al camp del Vilanova, contra el lider destacat del grup, que no ha perdut encara cap partit i que acostuma a fer grans golejades.

Tot i que era un partit fàcil a priori per l'última plaça en la classificació del igualada s'ha vist un bon partit.

Una jornada més.Un pas més endavant. Però, cal destacar la serietat del nostre equip que intenta en tot moment jugar i jugar.

El partit a començat amb un gol encaixat al primer minut, a conseqüència d'una jugada fortuita, malgrat aquest contratems, l'equip a reaccionat i fent un molt bon futbol a començat a posar setge la porteria contrària, i abans d'acabar el primer quart a arribat el gol del empat.

Una primera part bastant fluixa però amb més domini i ocasions dels jugadors locals que no es veu reflectit en un marcador justet (1 a 0) al descans.

1er Q.: ANTONIO + KUBI + SPIRIT + BITXO + ISAAC + DAVID + BRIAN

1 a 0 – minut dos.

2 a 0 – minut cinc.

2 a 1 – minut dotze: gol de l’Isaac que ens fa albirar esperances d’empatar?

2on Q.

1er Q.: ANTONIO + BITXO + SPIRIT + PAU E. + KUBI + ISAAC + BRIAN

Quart de tanteig ja que els dos equips han sortit amb ganes però sense acabar de definir cap acció d’atac.