M'agradat el partit que van jugar els nostres prebenjamins. M'agradat que van plantar cara, que van fer un esforç, que no van parar de voler emportar-se la victòria.

Jornada important on el fred del camp ha deixat veure que aquests petits atlètics han superat el petit sot de la setmana passada i han sortit a fer els deures.

Era un bon dia per aplicar “in situ” els aprenentatges dels entrenaments,  de provar coses noves i fer canvis en les posicions per anar polint  la polivalència de cadascun.

1er Q.: ANTONIO + SPIRIT + KUBI + BITXO + ISAAC + DAVID + BRIAN

Quart que hem posat de cara només començar però que ells han empatat tot just abans del final del mateix.

1er Q.: ANTONIO + KUBI + SPIRIT + DAVID + CARLES + ISAAC + SAMU

0 a 1 – minut u: jugada ben trenada seva per la banda esquerra i ens fan gol

0 a 2 – minut quatre: ara ens ataquen per la banda dreta, increïblement superen l’Spirit en cursa!!!!, la posen al mig i gol

.

Moltes van ser les adversitats que es van anar superant mica en mica al camp del Vallbona.

En primer lloc, el camp de futbol, de terra i amb moltes irregularitats.

Una victòria molt fàcil. Una enorme diferència entre els dos equips que queda reflexada en el resultat final.

Van ser 18 gols que podien haver estat algún més i que va permetre que tots els jugadors de camp van poder fer algún gol.

Aquest diumenge com ja es habitual amb els últims derbis es va tindrà que lluitar molt per poder arribar al magnífic resultat de 5-1.

Partit treballat fins el darrer minut. En aquest començament de la segona volta es tenia molt en la ment el resultat de l'empat en el partit d'anada.

Era un partit a priori igualat ja que els dos equips només estaven separats per un punt en la classificació. A l’Atlètic li costa entrar en el partit i una errada va fer que els del Garraf s’avancessin en el marcador en l’única pilota que va arribar a la nostra porteria.

El partit a priori no presentava cap dificultat si tenim en compte la diferència en la classificació, però els partits es tenen de jugar i a vegades hi han sorpreses, aquest no ha estat el cas, l'Atlètic ha estat molt superior en tots els aspectes, els dotze jugadors més el porter han jugat a un gran nivell durant les quatre parts del partit, amb bones jugades, les bandes ben obertes, la defensa molt segura, el mig del camp fen moure la pilota d'una banda a l'altra, i els puntes a resoldre el que es creava, el porter ni s'ha embrutat els guants.

Un tercer quart on s'ha canviat a la meitat dels petits de posicions naturals no  sé fer comentaris. No ho he entès  del tot.

Diumenge amb molt de vent a primera hora, que poc a poc va anar millorant. Igual que el joc dels nostres jugadors que van començar un xic descol.

Les jugades treballades als entrenaments comencen a donar resultats, tenen ganes d’aprendre i capacitats per seguir millorant.

En una matinal amb molt de vent, els nois de l’infantil A es veuen impotents per contrarestar un Prat que anava amb una marxa més i que imposa la seva intensitat en un partit amb més necessitat física que tècnica.

Partidàs d'un Ribes que no comptava que avui es trobaria al camp del líder amb la major força que pot tenir un equip. El coneixement, sacrifici i unió del millor equip fins ara d'aquesta lliga.

El partit era esperat amb un cert recel, degut a unes informacions que teniem de l'equip contrari, i la veritat a sigut, dit i fet, malgrat tot, el fort vent i les dimensions petites del terreny de joc no ens ha deixat fer el nostre joc.