En Francesc ens envia aquesta foto del equip del Benjamí C desitjant-vos a tota la familia de la Fundació Atlètic Vilafranca que passem un bon estiu i que carreguem piles per la propera temporada.

Avui divendres acabem la primera semana del 11º campus de futbol del atlètic. La semana a transcurregut amb total tranquilitat i diversiò.Per això hem vulgut acabar la semana de la millor manera possible, caminant fins la ermita de Sant Pau i aixi disfrutar dels paissatges de la nostre comarca i el aire fresc aprofitant que avui el sol ens ho permitia.

Però, estem contents de què sigui així ? No ho sé. Es troba a faltar quelcom. És un neguit que ja no tenim: contra qui juguem, com s’hi va, que no faltin les fitxes ni la roba, revisar si hi ha alguna absència o algun lesionat, comprovar  l’horari, tornar-lo a mirar, parlar amb l’entrenador,.

En les noves i impressionants instal·lacions del Complex Esportiu Salou, amb quatre camps de gesta natural i dos de gespa artificial i sota un sol de justícia, es van disputar el passat 30 de juny, dos partits contra les seleccions de Terres de l’Ebre i del Tarragonès.

Primer dia del 11º campus de estiu de l' atlètic vilafranca. En aquesta ediciò comptem amb una cincquantena de nens que s' ho pasaran de allò mes bè amb les activitats que els hi tenim preparades.