Va ser un partit dur, tant físicament com anímicament. L’Atlètic va aguantar estoicament els tres primers quarts amb el resultat favorable.

No va ser un bon partit del nostre equip, per això el millor va ser el resultat, una nova victòria que ens manté en la segona posició.

Dissabte van poder veure un aleví "e" molt lluitador i força centrat al camp, amb jugades molt ben definides i només ens falta que la sort ens vingui pel davant cara la porteria contria.

El desplaçament a Cubelles era a priori un partit complicat i més tenint en compte la situació dels dos equips en la classificació.

Portem 18 de 18 punts, per aquesta qüestió no ens podem queixar. Ara bé, tot els esforços de l'entrenador i el coordinador,  els nois del D encara tenen que esforsar-se més per no tenir que patir cada partit, el futbol es un esport de molta constància i perseverancia s'ha d'estar molt atent tot el partit i sinò algun dia tindrem un ensurt.

Gran partit el que s'ha vist avui al camp del Santa Oliva, tot i el resultat tan inflat s'ha viscut un partit de grans detalls futbolístics on tots dos equips han jugat un futbol net i brillant. La millor sens dubte la portera rival encara que el resultat no ho reflecteixi així.

La segona part va ser totalment nostra però, uns cops la precipitació i d’altres el poc encert, van impedir que, com a mínim, s’igualés el matx.

El partit avantmatx ès presentava incert, dos equips fins ara imbatuts, hi havia molt d'interès per veure quin seria l'equip que cauria primer, nosaltres teniem la confiança de guanyar, erem conscients que ho tindriem dificil, fins ara havia sigut un passeig, però confiabem amb el nostre poder resolutiu i lluitador, l'hora de la veritat havia arribat, la lluita i les ganes que si posa durant tots els partits feia pensar en la victòria, no ha pogut ser.

Despres d'un bon esmorzar vam anar tots ben contents cap al camp a veure un altre partit de l'aleví "e", amb els ànims una mica per terra despres dels empats dels partits posteriors, però la sorpressa va ser que només començar el partit els nois de la fundació van demostrar que son un equip molt competitiu i que si li posen ganes de veritat no tenen rival.

Em viscut un d’aquells partits que “a priori” semblen fàcils, tot i que una veueta  ens deia que no es pot sortir al camp pensant que ja ho tenim tot fet.

Ells van guanyar el partit i nosaltres el vam perdre. Ells ara van primers i nosaltres anem just  darrera. Ells ho van celebrar com si fos un títol i nosaltres ho volem celebrar al final.

Aquests partits on hi ha tanta superioritat davant l'equip contrari amb poques paraules està tot dit.

La Blanca Subur a volgut plantejar el partit de tu a tu, i no com el Cornellà que va posar l'autobús al darrera, com es diu en l'argot futbolístic, i ja s'ha vist la golejada que els hi ha caigut.

Podem quedar-nos de positiu en que es va deixar la nostra porteria a zero però en el negatiu que hem d’aprofitar més les ocasions clares de gol que es generen.

Avui s’ha vist un gran partit contra el Sant Gabril ,C.D. “B” les nostres noies varen començant guanyant amb un gol de l’Abril al minut 6 (1-0) però l’equip contrari al minut 12 varen empatar (1-1) , avanç de la finalització del primer quart ja tornaven a guanyar amb un magnífic gol de la Pati al minut 14 (2-1) .

Victòria còmoda d'uns petits que claríssimament estrenyen llaços i creen vincles amb un entrenador que malgrat la seva joventut ho ha donat tot a la banqueta i de moment és l'únic que no els ha fallat.

Nova victòria davant d'un rival un xic fluix. Els d'en Carles ja ens van demostrar l'any passat que eren un equip molt ambiciós i aixó ho han demostrat en aquestes tres darreres jornades.

Buongiorno,dissabte vam tornar a veure un partit una mica extrany, amb els nois de la fundació que no s'acaben de creure el que són i com sempre adormits a la primera part.

1er Q.: ANTONIO + CARLES + FERRAN + PAU E. + SPIRIT + KUBI + SAMU

0 a 1 – minut tretze: la pilota fa mil rebots en defensa, com una maquina del milió, fins que li queda franca a un davanter de l’Igualada i ens fan gol.

Una nova jornada i aconseguim tres nous punts que ens mantenen al capdavant de la classificació.

Aquest cop han estat tres gols els que ens van donar la victòria però també van haver tres ocasions al pal que van evitar mes gols i crec que fins i tot vaig comtar tres bones aturades del nostre porter.

Amb una notable millora en el joc, a nivell de pressió i de ganes, es va plantar cara a la Blanca Subur amb una molt bona primera part tot i que en el minut 22 es va avançar l'Equip del Garraf.

El partit d’aquest dissabte ha tingut una “claca” d’excepció. Ens venien a donar suport, tot i haver estat malaltons, en Jan i en Pau, que  anaven fent de missatgers entre el Marc (el nostre entrenador, que no va poder estar al costat dels seus jugadors per una qüestió burocràtica) i el delegat que va haver d’assumir les funcions.

A la segona part, aviat el Santboià es va trobar amb el segon gol i tot seguit el tercer, més fruit de demèrits dels locals que no pas pel bon joc propi.

Tots vibrem amb un xut en l'últim minut que portava l'empenta de tot un equip afició i tècnics. No podia anar a un altre lloc que al fons de les xarxes.

El partit d'avui el nostre equip a sigut tant superior que no passarà a la història del bon futbol, crec que ni ells es creien que es passarien tot el partit xutant contra un mur.

1er Q.: ANTONIO + KUBI + FERRAN + PAU E. + ISAAC + SPIRIT + SAMU

0 a 1 – minut dotze: pujada per la banda dreta al més pur estil Carbó de l’ Isaac marxant dels defenses inclòs d’un clar intent de penal i la posa al fons de la xarxa.

Aquest dissabte es va veure un partit de futbol d’infart a Igualada. L’equip de casa va surti a per totes i fins el començament de la segona part ho estabant aconseguint ja que el resultat era a favor d’elles 2-0.

El partit començava amb una grada del tot entregada, per ambdós costats. Aquesta vegada  no hem sortit adormits, i des del primer minut  hem anat a jugar la pilota.

Els nois del D poc a poc van superan als rivals tot i que encara ens falta una mica més de concentració al inici dels partits ( i no venir amb tanta son) Bé, clar que jo també en tinc, però amb llevaré una mica més dora,( bromes a part) De tota manera  hem de està mes alerta, perque ens vindran partits més dificils.

Els nois estan asimilant bé el sistema i si agafan una mica més de confiança no patiran tan per resoldra els partits amb més seguretat.

La setamana passada el Aleví E va fer un gran partit i només la mala sort va impedir que guanyesim de 3 o 4 gols de diferència però al final el resultat va ser d'un empat a 1-1.

Partit trist per part  dels dos Equips, tot i que els dos conjunts varen tenir oportunitats de marcar. El resultat més lògic  hauria estat un empat, però finalment dues accions de falta varen donar la victòria al Sitges, equip que en el fons  hi va posar més ganes.

1er Q.: ANTONIO + KUBI + FERRAN + PAU E. + SPIRIT + SAMU + ISAAC

Primer quart de clar domini dels nostres però en el que no hem pogut marcar cap gol tot i tenir 6 clares ocasions.

Partit tranquil del nostre infantil C, davant un Olèrdola C, que no va posar en perill en cap moment la nostra porteria. En un dia fresc i amb inestabilitat en el temps, els jugadors del Vicens Carbó, van desenvolupar un partit correcte amb força ocasions per haver aconseguit un resultat més ampli.

Teniem molt de respecte a l'equip del Vilanova, ja que junt amb el nostre equip era un dels equips invatuts i serà crec jo, a la part final de la lliga un dels equips de la part de dalt de la classificació.

Partit de rivalitat comarcal amb victòria clara del nostre equip per 0 a 5  i que, després d’un inici amb moltes imprecisions, es va resoldre clarament en marcar els dos primers gols en poc espai de temps.

Avui no es pot parlar d'una altra manera del partit d'avui que no sigui elogiant a tots i cada un d'aquests petits que no només ho han donat tot al camp.