Els nois del D van guanyar però ens falta una mica més d'esforç per no tenir ensurts a mig partit, ens tenim que mentalitzar que per guanyar s'ha de defensar bé i per això em de donar tot perque no ens fagin tans gols.

Hi havia molta espectació per veure com es desenvolupava aquest partit de la màxima entre dos equips encara invictes al grup.

Aquest resultat pot ser més dolent que no pas bo per tots dos conjunts. El que guanya pot pensar que ha estat per què és molt superior i el que perd, surt amb un estat d’ànim en precari.

Fins ara aquest era el primer dels partits més difícils que ens tocava jugar. La prova va estar en que els dos primers quarts van ser

molt igualats, amb empat a 0, i fins i tot, m'atreviria dir que potser amb més aproximacions per part del Base Olèrdola.

Avui s’ha vist un molt bon partit de futbol de les nostres noies demostrant que és un equip molt competitiu i que fan molt bona pinya.

Vam trobar-nos en un grup nou, on els nens no es coneixien, on per alguns era la primera vegada que jugaven en una competició federada, amb entrenador nou i companys nous.

Vam jugar contra un molt bon equip, ben organitzat i dirigit i que, en cap moment vam tenir possibilitats de donar-los un “sorpasso”.

Els nois i noies del Benjamí E aquesta setmana a començat la lligar amb bon peu, han lluitat fins el final.

El primer quart a estat molt igualat tant per el Castellví com per nosaltres, hem quedat 1-1 gol del Josep maria.

1 part: Oriol, Cesc, Marc, Isma, Jordi, Daniel i Oriol.

El partit no podia començar millor, apart de la pluja que estava deixant els jugadors empapats d'aigua i amb un terreny de joc molt relliscos, però com deia l'atlètic s'avança al marcador amb una jugada que comença el Cesc que fa una passada en profundidat al Daniel que marca un gol despres de desfer-se de 2 jugadors.

Tercera jornada que ens va portar una nova victòria, si bé, en joc no va ser tant fluïd com en els anteriors partits.

Malgrat tot, i malgrat l'aigua que hi havia en el terreny de joc, els nostres jugadors van treballar amb intensitat i van anar posant distància en el marcador.

En aquesta tercera jornada es va veure un magnífic partit de futbol  per part de les nostres jugadores  que ens varen fer passar una bona estona a tots els que estàvem al camp.

Tothom esperava aquest partit amb un cert recel, ja que els dos equips havian guanyat els seus partits anteriors, i no sabiem del potencial de l'equip contrari, però només començar s'ha fet patent un clar domini del nostre equip, posant setge a la poteria contrària no donant respir a un contrincant que es defensava molt bé intentant sortir al contratac.

Qui no vagi veure el partit pot pensar que va ser fàcil per l’Atlètic però estaria ben equivocat; podia haver estat un plàcid encontre però, amb el 0 a 2 als 20 minuts i quan es podia deixar sentenciat, no es va fer i el Sant Mauro va estar a punt de complicar-nos el partit.

El partit que vam veure la setmana passada es per oblidar i no pensar-hi més, ja que el Gelida va apallissar a un aleví E molt timid i sense cap motivacio, però ben segur que el mister a fet les corrreccions necesaries i aquest diumenge la cosa canviarà, o no!!.

1er Q.: ANTONIO + BITXO + KUBI + SPIRIT + SAMU + DAVID + ISAAC

A veure que fan avui els nens que fa un dia maco per jugar a futbol i hi ha moltes ganes en el primer partit a casa i avui, per sort, amb els 14 efectius a punt.

Els nois del D van fer un partit correcte davant un Castellvi poc valent. Malgrat els molts gols fets alguns força macos, ens van fer alguns gols massa facils, hem de millora en defensa, començant pels davanters, passan pels mitjós i acabant per la defensa.

El primer partit a casa ens va enfrontar a l’Igualada, un equip molt seriós amb un joc molt intens i que va fer que es veiés un bon partit.

Aquesta segona jornada les jugadores varen demostrar que si saben jugar a futbol i que el partit de la jornada anterior va ser un error.

Amb un començament de partit una mica estrany les noies varen saber recuperar el seu joc i a conseqüència es va arribar a un resultat totalment just 9-2 gols de les jugadores Abril(6), Paula S.(2) i un en pròpia porta de l’equip contrari.

Ànims noies que aneu per bon camí,,,,,,,,,,,,,,,

Els primers partits sempre son una incógnita, no saps mai com serà el rival, el Piera venía de guanyar el seu primer partit a casa i nosaltes de guanyar al camp del Castelldefels, per aixó no valia badar, i de fet no han badat, han sortit tots com unes motos.

Segona jornada de lliga i primera derrota de la temporada. Tot i que els nostres nois s'enfrontaven al vigent campió de la darrera temporada, el Ribes ( el qual evidentment es pot perdre com a bon equip que són ), la imatge donada aquesta setmana, en 3/4 parts del partit no té res a veure amb el que ens tenen acostumats a oferir-nos.

Un dels partits de lliga en què ens enfrontàvem a un dels grans de la lliga com el Ribes ho passen amb excel · lent nota els petits atlètics.

Anem per feina que un gol de diferència tampoc ens canviarà la puntuació tot i que als nens els hi faci gràcia. I vull donar la benvinguda a aquesta citric’s machine a l’Oriol!!!

Un ja no sap si tot el que varem viure dissabte a St. Feliu és un “dejà vú” o si, sencillament es anar-nos acostumant a que, son nens de primer any contra nens de segon any i encara es nota ...

Les nenes han jugat molt be fins el final de la primera part, amb un resultat de 2-2 gols de Sasha i Paula S. Al començament de la segona part l’equip va començat molt relaxades i l’equip contrari es va aprofitar dels errors.

Bones a tothom, ara si que va de debò, res de parits amistosos, ara ja toca jugar de veritat, i el primer partit va anar força be i vam veure al terreny de joc un equip molt ben col.

Es molt important guanyar el primer partit a fora de casa, dóna moral i estima a l'equip.

Malgrat començar el partit perdent per 1 gol a 0 en els primers minuts, l'equip va començar a funcionar fent aquell joc que tant els caracteritza, de tocar i tocar fins a finalitzar la jugada a la porteria contrària, el joc va ser enrotllador quasi tot el partit, fent 11 gols que podien haver sigut uns quants mes , si no fos per les pilotes que van anar al travesser o per les parades del porter.

En el primer partit bon suport dels pares hem de seguir així.

Molt bon partit del nostre equip el que es va poder veure al camp de Pins Bens de Sitges amb un triomf contundent i que no deixa marge al dubte sobre el domini dels nostres infantils en el partit contra una Blanca Subur amb l’etiqueta de ser un dels equips potents de la categoria però que van topar amb un Atlètic molt seriós i treballador amb constants anticipacions en defensa i sortint sovint amb la pilota controlada per iniciar jugada d’atac cap al camp contrari.

Grans jugades es van veure el dissabte a l'estadi de l'Atlètic gairebé ens van fer gaudir d'una meravellosa jornada de futbol,

Primer partit de la temporada al camp del Sant Sadurni, primera victoria. Els sansadurniuencs, amb una barreja de primer i segon any, no han pogut fer res, tot i el joc dur en algunes jugades i la manca d'esportivitat en altres jugades del partit  per parar els vilafranquins.

Diumenge a la tarda les noies del cadet-juvenil van jugar un partit amistós contra l’equip juvenil del ROA IL de Noruega. Un club esportiu amb més de 100 anys d’història, on l’equip sènior ara mateix és un dels referents del futbol femení noruec i està disputant la Champions femenina.

ahir a la tarde ens estrenavem com aequip visitant en a preferent visitant el camp del salle premia a la localitat de premia de mar, eren les 4 de la tarde i el magnific sol amb el que haviem sortit de vilafranca s' havia anat convertint amb un cel plujos que tot feia pensar que ens acabariem mullant amb ganes, al final per sort nomes es quedar amb sensacio i varem poguer jugar el partit amb total normalitat pel que fa al ambit meteorologic.

El diumenge vam tornar a disfrutar de bon futbol i de bones sensacions tant al camp com a les grades. Desde el començament de la primera part ja vam veure que l'atlètic no anava de futbol de pati de l'escola i en un moment es va avançar al marcador amb 3 gols del Jordi, Figols i d'en Max, l'eufòria i l'alegria dels jugadors no els va desconcertat i només amb una badada del nou porter que estava molt avançat va fer que un jugador del Tancat fes un gol de vaselina però a pocs minuts del final de la primera part el Jordi torna a treure un corner i el Tancat UD es fa un gol en pròpia.

A falta de deu minuts per la finalització del temps reglamentari, els jugadors van enfilar el camí dels vestidors seguint les indicacions del col·legiat ja que la pilota no podia córrer pel damunt de la superfície del camp en quedar frenada per l'aigua dels tolls que s'havien anat formant per la gran quantitat d'aigua caiguda sense pausa des d'un hora abans de començar el partit.

Darrer partit de la pretemporada el que hem viscut aquest cap de setmana entre el Vilafranca i el Vilanova. Tot i que l'equip vilanovenc era majoritariament de segon any, els nostres vilafranquins no s'han arrugat en cap moment.