IMG-20150615-WA0005

1er. partit (anada) ATLÈTIC VILA. 2 / PRATDENC 1

2on. partir (tornada) PRATDENC 1 / ATLÈTIC VILA. 2

El diumenge dia 14 es va jugar a Prats de Lluçanès el partit de tornada per l’ascens a la segona categoria Catalana. Partit disputat i intens durant els noranta minuts, amb molts nervis per l’ajustat resultat fins el minut 70 en que l’Atlètic ja es va posar per davant en el marcador.

En la primera part els nois de Lora varen plantejar un futbol defensiu, potser per guardar una mica l’avantatge del gol que portaven del primer partit a casa, doncs no es feia cap pressió sobre la defensa del Pradenc, cosa que proporcionava als atacants crear moltes jugades perilloses, en podíem comptabilitzar fins a tres ocasions de gol molt clares que van fer lluir el porter Jordi Rubio, però es va arribar al descans amb el marcador de 0 a 0, podríem dir que en aquesta primera part l’equip del Pradenc va perdonar o no va tenir la sort dels campions.

En la segona part i quan nomes es portaven tres minuts de joc ens assenyalen un penal en contra, per la majoria d’espectadors una mica rigorós, que significava el 1-0 i per tant en aquells moments l’equip de segona era el Pradenc. Però aquest gol va esperonar els jugadors de l’Atlètic, que van avançar-se a les línies, i ara si ja van conjuntar les jugades a l’àrea contraria, cosa que a quatre minuts del gol en contra i amb una jugada en que van rematar tres vegades a porta finalment en Oriol Gallego va aconseguir l’empat. L’equip contrari es va buidar i ho va provar constantment per a totes les bandes, però va ser l’Atlètic qui va sentenciar l’eliminatòria amb un segon gol en aquest cas en una vaselina de Javier Nieto per sobre del porter.

Voldria destacar l’equip del "Pradenc", jugadors molt forts però a la vegada nobles i esportius, com a també la seva "directiva" que ens varen atendrà amb molta cortesia, així com també el seu "públic seguidor" que va estar a la mateixa alçada. Els hi desitgem sort i molts èxits per a la propera temporada.

Afegim un vídeo al nostre canal Youtube: AtleticTV