p9180110 copiar
F.E. Atlètic "A"
La Granada C.F. "A"

Manel que ha fet els 2 gols de la Fundacio a la lliga aconseguiex empatar un partit que habia començat malament per l'Atlètic

Bon derbi el que s’ha vist aquesta tarda de diumenge al municipal de Vilafranca, que presentava de ben segur una de les millors entrades d’aquesta temporada.

Tot i encara no estar al 100% físicament, la primera part ha estat força intensa, amb mes domini de possessió de pilota de la Fundació, y amb un joc mes directe per part de la Granada. Ben aviat ha arribat el primer gol del partit, minut 18, seria pels visitants,centrada per banda dreta,rematada de cap al travesser y el refús entre Morgades i el davanter visitant acabaven per fer entrar la pilota dins la porteria. Cop dur per començar el partit, ja que sense fer un bon joc, La Granada s’avançava al marcador, però amb molt de temps per endavant per poder arreglar-ho. La primera ocasió clara per la Fundació la tenia Manel, desprès d’una bona paret amb Gago, es quedava sol davant del porter visitant Xavi Diaz, i no definia massa be. I a falta de 5 minuts un altre cop Manel tornava a tindre una bona ocasió però el seu chut sortia per sobre el travesser.

La segona part no podia començar millor per la Fundació, Manel des de fora l’àrea aconseguia igualar el partit, segon gol de la lliga per l’Atlètic i segon gol de Manel i 40 minuts per endavant per intentar remuntar el partit. La Fundació dominava totalment el partit però no acabaven d’arribar les ocasions i poc a poc baixava l’ intensitat. D’aquí al final nomes destacar un cop de cap de Ramon que sortia per sobre la porteria de La Granada, i al minut 89 remat de cap del visitants al fons de la xarxa, que l’àrbitre anul·lava per fora de joc.

Segon empat consecutiu per la Fundació, que tot i les baixes seguim aguantant be als equips que porten mes temps de preparació. El proper rival serà el Capellades, colider amb el Molanta, un camp molt complicat on la temporada passada es va aconseguir guanyar al temps de descompte.

Alineacio: Carlos,Jorge,Morgades(Fran) ,Ricard,Sergio,Abdul,Alex(Molas),Palau(Francesc),Ramon,Gago,Manel(Raul).

Gols: 0-1 (min18) 1-1 (Manel min51)