Infantil Segona Divisió Grup 12
Olivella "A" - F.E. Atlètic "A"

Olivella

Zona Esportiva La Crivellera

Olivella "A"
F.E. Atlètic "A"

El senior aconsegueix els tres punts a Olivella,on esperem que serveixin de punt d'inflexio.

El partit era força important ja que l’Olivella també es trobava a la part baixa de la classificació, i s’havien de sumar els tres punts com fos, ja que una altra derrota hagués fet molt de mal a l’equip. El camp no era els mes apropiat per les característiques del sènior, mes aviat estret i de sorra, un  dels dos camps de sorra que queden al nostre grup.

La primera part va estar força igualada, no hi havia un dominador clar, ja que era un camp on no es podia sortir jugant la pilota des de darrera, i això feia que el factor intensitat i lluita fossin la clau del partit. La fundació va arribar forçes vegades a la porteria local però no amb ocasions clares de gol, l’ocasió mes clara de la primera part la va tenir l’Olivella, quan el davanter local es va quedar sol davant del porter de la Fundació Adamou,(porter procedent del juvenil del Barça) que va respondre amb una bona intervenció amb els peus. I quan ja semblava que l’empat seria el resultat al descans, al minut 44,un refús en defensa de la fundació, l’aprofitava Alex, amb la seva velocitat, per quedar-se sol davant el porter local, i fer pujar el 0-1 al marcador.

La segona part, amb la mateixa tònica de la primera, però amb mes ocasions per l’Olivella, van sortir a empatar el partit, i al minut 65, ho van aconseguir. Després d’un lliure indirecte quasi dins l’àrea petita, que Adamou aconseguia refusar a corner, al mateix corner, mala defensa del sènior i l’Olivella aconseguia empatar el partit. Però 10 minuts després, una pilota lluitada per Gago l’aprofitava Manel per fer el 1-2 , amb una de les poques ocasions del sènior a la segona part. Semblava que aquest gol faria mal a l’Olivella però 5 minuts després penal a favor dels locals, i expulsió de Marcos, nou cop per al sènior. Però la sort que ens va faltar en altres partits, aquesta setmana va acompanyar a la fundació i l’Olivella va tirar fora el penal ,tot i que Adamou va encertar la direcció. Quedaven 10 minuts que s’havia d’aguantar com fos i així va ser, tres punts molt lluitats i molt importants per començar a sortir poc a poc de la part baixa de la classificació.

Alineacio: Adamou,Osuna,Morgades,German,Georgy,Marcos,Manel(Francesc),Palau,Gago,Eric,Alex(Jorge).

Gols:0-1Alex(min44),1-1(min65),1-2Manel(min72).