ribes-atletic
Ribes "A"
F.E. Atlètic "A"

Un Sènior farcit de baixes i on han destacat els 6 juvenils que han anat convocats,treu un bon empat de Sant Pere de Ribes

El partit ha començat be per la Fundació, ja que Francesc ha tingut la primera ocasió del partit. Bona intensitat la que ens han ofert els 2 equips tot i la calor que feia. Poc a poc el Ribes anava tenint les seves ocasions i dominant en aspectes, on l’experiència d’alguns jugadors seus els feia mes forts. La Fundació,tot i la joventut,no ha renunciat a atacar y també tenia arribades molt perilloses. Palau,nova incorporació d’aquest any,tenia una bona ocasió desprès d’un bon chut de falta,que treia el porter a corner amb molts problemes. S’arribava al descans amb empat a zero i sense un clar dominador del partit.

La segona part començava millor per la Fundació,amb cinc minuts d’arribades constants,que per mals controls o males passades finals no acabaven de convertir-se en ocasions de gol. Al minut 51 però,la millor ocasió del partit la tenia el Ribes,desprès d’un primer refús del porter Toni,queia a un jugador del ribes,que rematava sol i el juvenil Feixes treia sota pals. i 8 minuts desprès arribaria el gol de la Fundació,bona paret entre Gago i Manel,que aquest últim rematava als fons de la xarxa de la porteria local. El partit es posava de cara,i això podia permetre trobar mes espais entre la defensa del Ribes. Al minut 69,Roger tornava a fer treballar al porter local i al 78 el mateix Roger rematava de cap un corner que Manel,sense voler,treia sota pals. Arribava la recta final i el Ribes apretava cada cop mes,penjava pilotes al seu davanter centre,un home força corpulent que aguantava molt be la pilota d’esquena a porteria i que permetia arribar a la porteria vilafranquina amb nomes dues passades. I desprès d’una ocasió del juvenil Rubén i un remat de falta de Ramon Gutiérrez, quan ja passaven 4 minuts del temps reglamentari,un servei de banda amb molta potencia,el rematava de cap el seu davanter centre, Toni no podia fer res per evitar el gol. Com no podia ser d’un altre manera,desprès del gol l’àrbitre xiularia el final del partit.

Un empat positiu tot i el mal regust que queda després d’anar guanyant fins pràcticament el final del partit,i on l’equip a demostrat el seu caràcter tot i la joventut de molts jugadors. Cal destacar el molt bon partit de tots el juvenils que han jugat,hi han demostrat que es pot contar amb ells en qualsevol moment de la temporada.

ALINEACIO: Toni,Feixes,Morgades,Marcos,Sergio,Abdul,Alex(Manel),Palau(Roger),Peirot(Ramon),Gago(Ruben),Francesc(Molas).

Gols: 0-1 Manel (min59) 1-1 (min.94)