anoia 800x449
F.E. Atlètic "A"
Anoia "A"

Partit molt igualat el que es va veure dissabte a la tarda al municipal, la bona punteria dels visitants va fer que s'emportessin els tres punts de Vilafranca.

Va ser un partit que amb condicions normals el sènior havia de guanyar, pero sembla que aquest any la mala sort s'ha encomanat al sènior. A part de no recuperar cap jugador dels lesionats, han caigut 2 mes, Palau i German, i Raul sembla que sera baixa per practicament tota la temporada.Doncs amb 4 juvenils a la banqueta s'afrontava aquest partit.

El partit va començar com ens té acostumats el sènior, ja que al minut 9 arribaria el primer gol del visitants, amb un servei de corner que rematava un jugador visitant sol dins l’àrea. No tardaria massa a empatar el partit el sènior, Manel 3 minuts després del gol de l’Anoia, aconseguia engaltar un bon xut des de fora l’àrea que feia pujar el empat al marcador. A partir d’aquí, un partit boig, sense mig del camp, la pilota anava d’àrea a àrea , i amb ocasions pels dos equips. Era un partit que no afavoria al sènior, ja que requeria d’un esforç físic que ara el sènior encara no estava preparat, però es va poder aguantar fins al descans amb empat a un.

La segona part potser va estar mes controlada pel sènior, però els visitants van ser letals a les contres. Al minut 57 Ricard enviava una pilota al travesser després de rematar un corner, era la primera ocasió de la segona part. Però els visitant es tornarien a avançar al marcador, al minut 64, una contra acabava amb un xut que Carlos no aconseguia atrapar i el refús seria aprofitat per fer pujar el 1-2 al marcador. Nou cop per l’Atlètic, per que era la primera ocasió dels visitants, i acabava amb gol. Però com a la primera part, 4 minuts després, el sènior tornava a empatar, seria Ramon, que rebia un clar penal, i ell mateix s’encarregava de transformar. Tornava a començar el partit i el sènior havia de buscar la victòria com fos, i encara  mes quan al minut 75 els visitants es quedaven amb un home menys. Però va tornar a passar el mateix que havia passat durant el partit, contraatac de l’Anoia i gol pels visitants. Aquest gol si que va fer molt de mal a l’Atlètic que ja no va tornar a crear cap mes ocasió de gol tot i jugar amb un home mes durant 15 minuts.

Nova derrota, però a recuperar la moral durant la setmana per visitar el proper dissabte al Sitges, al camp d’Aiguadolç.

Alineacio: Carlos,Fran,Moral,Marcos,Eric,Ricard,Manel(Ruben),Abdul(Ivan),Ramon,Gago,Molas(Francesc).

Gols: 0-1(min9),1-1Manel(min12),1-2(min64),2-2Ramon(min68),2-3(min79).