molanta
F.E. Atlètic "A"
Molanta "A"

Tot i jugar un bon partit, un gol al primer minut de la segona part condemna al sènior a la segona derrota en lliga

Bon partit el que es va veure dissabte a la tarda al municipal, on el sènior li va plantar cara, tot i les baixes, a un Molanta que venia de guanyar els 5 partits de lliga que s’havien jugat fins ara.

La primera part va ser força igualada, no hi havia un dominador clar del partit, poc a poc semblava que el sènior s’anava fent amb el control de la pilota, però sense arribades clares a la porteria visitant. Per la seva part, el Molanta també intentava jugar la pilota, potser amb una mica mes de profunditat però tampoc amb ocasions clares. La primera ocasió clara del parit va ser pels visitants, on un jugador es va quedar sol davant del porter Carlos, que va encertar la intenció del jugador del Molanta i es va fer amb la pilota. Poca cosa mes a destacar de la primera part, nomes un xut de Gago , que va sortir una mica desviat.

La segona part va començar com sempre pel sènior, primera jugada i gol en contra. Va ser un remat de corner d’un jugador visitant que es trobava sol al punt de penal. Un gol que va fer mal moralment a l’equip, per que tornava a ser al primer minut, i que al final seria el gol que decidiria el partit. Poc a poc el sènior es va tornar a fer amb la pilota, mes encara amb l’expulsió d’un jugador visitant quan  encara faltaven 25 minuts. Les ocasions no arribaven, nomes destacar un cop de cap de Marcos al minut 65 que va sortit fora per ben poc. El Molanta estava molt ben situat al camp, un equip amb molta experiència i difícilment es deixava sorprendre. Els minuts anaven passant, la possessió pel sènior, però  les ocasions no arribaven, nomes  xuts llunyans sense molt de perill i moltes jugades que acabaven sense remat a porteria. Al final l’ultima ocasió la va tenir el Molanta amb una contra, però Carlos va tornar aturar un altre” un contra un” amb un jugador visitant.

Al final derrota, segona consecutiva, però amb la tranquil·litat que poc a poc l’equip va jugant millor, i recuperant jugadors ,important pels partits però també pels entrenaments, ja que feia nomes dues setmanes nomes es podia entrenar amb 8 o 9 jugadors, i això, sense voler, fa baixar l’intensitat dels entrenaments, i com a conseqüència, també dels partits.

El pròxim partit tornarà a ser a casa, dissabte a les 18.00, i ens visita l’Anoia, un equip que a pujat aquest any, però que a començat força be la competició.

Alineacio: Carlos,Eric (Francesc),German,Marcos,Fran,Ricard,Molas (Abdul),Palau,Ramon,Gago,Manel.

Gols: 0-1 (min46)