El senior perd injustament un partit que va dominar clarament, tot i avançar-se abans del descans

Inici calcat al de la setmana pasada, minut 1, i el sènior encaixa el primer gol del partit. Pilota morta dins l’àrea després d´un corner, i un jugador local remata sol al fons de la porteria defensada per Toni.

Primer cop per al sènior, que com la setmana passada sortia adormit, però poc a poc s´anava despertant. Al minut 7 destacar un chut de Gago des de fora de l’àrea que feia treballar al porter local. Poc després penal força  clar sobre Palau que l’àrbitre no xiularia.  El partit estava dominat per la Fundació, amb bones arribades i després d´un parell d´ocasions de gol, Ramon assitia a Palau, que picava per sobre del porter i aconseguia empatar el partit. Poc després Gago, tornaria a tenir una bona ocasió després d´una passada llarga de Ricard, però el seu chut sortia fregant el pal. I amb el temps afegit de la primera part, ara si Gago que aconseguia transformar un refús molt defectuós de la defensa local i feia pujar un mes que merescut 1-2 al marcador.

L´inici de la segona part tornaria a ser dolent per la Fundació, ja que després d´una mala passada enrere, el davanter local l´aprofitava per empatar el partit un altre vegada. El sènior va seguir dominant i 2 minuts després ,Gago feia el 2 a 3 que l’àrbitre anul·laria de manera sorprenent ,inclús pels jugadors locals, xiulant falta en atac del davanter vilafranquí. Segona mala decisió arbitral que perjudicava clarament al sènior. Però l´equip anava per feina i seguia dominant la possessió de la pilota, i tenint arribades amb perill. Destacar  2 bones ocasions de Alex, que feien treballar al porter local. I quan semblava mes clar que la Fundació aconseguiria  avançar-se un altre cop al marcador, contra molt rapida de les Roquetes que acaba transformant en gol. Faltaven 20 minuts però aquest gol va fer molt de mal, i el sènior que va desaparèixer del partit ,nomes destacar una ocasió amb un chut de falta de Ramon i poques arribades mes.

Derrota injusta la que vam veure al municipal de les Roquetes, però ara nomes cal pensar en recuperar alguna de les 7 baixes que encara hi ha, i pensar en el derbi de dissabte a la tarda davant del líder Sant Pere Molanta.

Alineacio: Toni,Fran,Ricard,German,Eric(Feixa),Abdul,Molas(Francesc)Palau(Roger),Ramon,Gago,Alex.

Gols: 1-0(min1),1-1 Palau(min26),1-2 Gago(min45+2),2-2(min52),3-2(min70).