El senior remunta un gol matiner del Torrellenc i s'endu la primera victoria d'aquesta temporada

El partit no podia començar pitjor per la Fundació, ja que al minut 1 s’avançava el Torrellenc, passada a l’esquena dels centrals, i sol el davanter visitant feia el primer gol del partit. Malament començava la cosa,un sènior que a la banqueta tenia fins 6 juvenils per culpa de les baixes, i moralment aquest gol feia molt de mal.

Des del gol i fins al minut 30, no hi havia un clar dominador del partit, el sènior no aconseguia trenar cap bona jugada, es perdien moltes pilotes i no arribava cap ocasió de gol, el Torrellenc, fent el seu partit, ben tancat a darrere i bones sortides al contraatac. A partir del minut 30, la Fundació ja va començar a dominar clarament el partit, tampoc amb ocasions clares, moltes arribades sense acabar de rematar be a porteria, però poc a poc es veia que arribarien les ocasions. Nomes destacar un chut de falta de Ramon que treia a corner molt be el porter visitant, i un corner servit amb curt, que acabava amb un remat de Palau que també feia treballar al porter del Torrellenc.

La segona part començava be, la Fundació sortia al camp amb intenció de remuntar el partit, i així va ser. Primer Palau forçava un penal força clar, que Ramon s’encarregava de transformar i fer pujar l’empat al marcador. Però el sènior no en tenia prou, i desprès d’un parell de bones ocasions de gol, al minut 70, una paret entre Gago i Ramon, aquest últim feia un chut creuat i aconseguia el segon gol pel sènior. A partit del gol la Fundació es va tirar enrere, fruit del resultat, però també del cansament, ja que aquest jugadors, han jugat pràcticament tots els minuts de lliga per culpa de les lesions, i minuts amb molta intensitat en tots els partits. El Torrellenc no es va rendir en cap moment, cap ocasió clara però amb el perill d’un resultat tant curt. La Fundació defensava molt be,i a les contres també tenia les seves ocasions, destacar dues força clares per a Gago. Però la gran ocasió del partit la tindria el Torrellenc, a falta de 3 minuts, el porter Carlos va treure un peu providencial amb una rematada d’un jugador visitant que estava sol al punt de penal. Va ser l’ultima ocasió del partit.

Primera victòria en lliga, cap partit perdut des de la tercera jornada de la segona volta de la temporada passada, i a esperar que durant aquesta setmana es recuperi alguna de les 9 baixes que te el sènior.

Alineacio: Carlos,Fran(Bernat),Marcos,Alfredo,German(Buch),Ricard,Molas(Sergi),Palau,Ramon,Gago,Francesc(Alex).

Gols: 0-1 (min1) 1-1 Ramon(min49) 2-1 Ramon(min70).