El senior remunta un 4 a 1 en els ultims 20 minuts, tot i jugar gairebe 30 minuts amb un home menys.

Millor inici de partit impossible, quan nomes portàvem 30 segons, primer gol de la Fundació, passada llarga a Francesc, aquest fa la passada de la mort i Ramon remata sol  al fons de la xarxa. Sense encara saber com jugava el rival, ni com es col·locaven en el camp, l’Atlètic ja guanyava el partit. Poc a poc les coses s’anaven posant al seu lloc, i el Capellades començava agafar-li el ritme al partit. La primera ocasió la tindrien al minut 17 amb una vaselina que Morgades treia sota pals. La Fundació no renunciava tampoc al seu joc tot i les dimensions molt reduïdes del terreny del joc però era el Capellades qui portava el pes del partit i després d’un parell d’arribades amb perill dels locals, un chut des de fora l’àrea, aparentment sense perill, picava sense voler a la ma de Morgades i l’àrbitre xiularia penal ,segona groga i expulsió pel central vilafranquí. El partit es complicava molt per que després de transformar el penal 3 minuts després arribaria el segon pels locals. A falta d’un minut per la mitja part veiem com el Capellades sense fer res de l’altre mon ens remuntava el partit i a sobre jugarien amb un home mes.

La segona part començaria com la primera, però ara els que marcaven eren els locals, pilota perduda en defensa i bon gol del equip local. Encara mes difícil es posaven les coses ja que moralment aquest gol feia força mal. El partit el seguien dominant els locals, no amb un joc massa bonic però molt efectiu i a sobre amb l’avantatge de jugar amb un home mes. Al minut 25 de la segona el que semblava que seria la sentencia, errada en defensa un altre cop, i el Capellades que ho aprofitava per fer el 4-1. Semblava tot sentenciat, tot i jugar amb igualtat numèrica per l’expulsió d’un jugador local, ja que nomes faltaven 20 minuts per al final. Però aquest equip no es rendeix, primer Ramon feia el 4-2 després d’un bon chut des de la frontal de l’àrea gran, tot seguit Molas feia el 4-3 al minut 80, definint molt be un bon “1 contra 1” amb el porter, i al 88 l’empat, Jorge de cap transforma amb gol el rebuig del porter local. Impressionant empat del sènior que cal destacar també per l’esforç d’haver aguantat al camp tant de Jorge, com de Raul, com German, tots tres han jugat els últims 10 minuts de partit completament coixos, ja que a la banqueta nomes hi havia Osuna, que surt d’una lesió greu de genoll i no estava apunt per jugar aquest partit. Tot i així abans de l’empat Gago també a tingut una bona ocasió de gol i Ramon també feia treballar al porter local, qui sap si no hagués sigut una victòria si haguessin entrat alguna d’aquestes pilotes.

Tot i això, punt molt bo el que es treu de Capellades, un camp que pocs equips i trauran punts i  bon regust per que després d’anar perdent com es perdia s’ha aconseguit empatar el partit, i esperem que la setmana que ve davant el Torrellenc, s’aconsegueixi la primera victòria de la temporada.

Alineacio: Carlos,Jorge,Morgades,Marcos,German,Ricard,Molas,Palau(Raul),Ramon,Gago,Francesc(Moral).

Gols: 0-1 Ramon(min1) 1-1(min39) 2-1(min44) 3-1(min46) 4-1 (min70) 4-2 Ramon(min72) 4-3 Molas (min80) 4-4 Jorge (min88).