Prebenjamí Grup A
F.E. Atlètic "C" - Sant Sadurni "A"
Diumenge 17

Març
Vilafranca del Penedès

Estadi Mpal. Vilafranca Penedès

F.E. Atlètic "C"
Sant Sadurni "A"

Generalment no diem gràcies. I es una llàstima,  per això avui m'agradaria dir'ho. Gràcies per haver'nos fet llevar ben d'hora, gràcies de haver'se jugar el partit malgrat semblava que la pluja no ho deixaria fer i, molt especialment, gràcies als nostres jugadors que ens van donar un exemple de córrer, de voler guanyar un partit que van començar perdent, perque crec que ells així és com ens  van volver donar les gràcies per haver'los llevat puntualment pel partit.

Els nostres entrenadors van repartir els jugadors en dos equips molt iguals, amb força i tècnica per igual, i així no defallir en cap de les quatre parts. I ho van aconseguir. Malgrat començar perdent els nostres jugadors van posar força, caràcter, personalitat, ganes tècnica, per obtenir al final un empat amb regust de victòria.

Per tot això, volem donar les gràcies als nostres jugadors per haver'nos regalat el partit que van fer davant d'un rival complicat.