Prebenjamí Grup A
Castellví "A" - F.E. Atlètic "B"
Diumenge 25

Març
La Múnia

Mpal. La Múnia

Castellví "A"
F.E. Atlètic "B"

Cal pensar en nous reptes?

Tot i la superioritat manifesta que es va veure reflectida en el resultat final, l’equip contrari es va mostrar molt seriós en tot l’encontre, però mica en mica va anar sucumbint als vilafranquins.

Després d’un primer quart molt igualat, els d’en Carles van haver de posar-se les piles.

Progressivament van anar augmentant la possessió de la pilota, movent-la d’un cantó a l’altre fins trobar el forat adient per finalitzar la jugada en gol.

Aquests jugadors respecten al rival jugant amb la mateixa intensitat des de l’inici fins el final del partit sigui quin sigui el resultat.

Sense voler desmerèixer als rivals amb els que s’ha jugat fins ara, aquest prebenjamí necessita que algun equip li posi les coses més difícils.  Els d’en Carles van millorant dia a dia, millora que es reflecteix en el terreny de joc, diumenge darrera diumenge. De ben segur que en un altre categoria superior aquest equip estaria a l’alçada de les circumstàncies, però això no ho podem variar.

Cal destacar el bon partit realitzat per en Iker (desbordant en les seves pujades per la banda) i en Ferran (sòlid i infranquejable en defensa).

Els golejadors d’aquest partit:en Joel amb dos (2) gols, en Felix amb un (1) gol, en Arnau amb dos (2) gols, en Iker amb dos (2) gols, en Nil amb un (1) gol i en Jordi amb un (1) gol.