Prebenjamí Grup A
F.E. Atlètic "D" - F.E. Atlètic "B"
Diumenge 18

Desembre
Vilafranca del Penedès

Estadi Mpal. Vilafranca Penedès

F.E. Atlètic "D"
F.E. Atlètic "B"

S’enfrontaven dos equips formats i entrenats futbolísticament igual que vestien i defensaven els mateixos colors

A Torrelles ens  varem retrobar novament els amics, companys i pares de dos equips que transmeten quelcom més que saber jugar a futbol. Valors com l’educació, el respecte, el treball en equip, l’acceptació de les normes ...valors que identifiquen al club que representem i a la bona sintonia existent dins i fora del camp.

Respecte al joc desenvolupat en el terreny de joc es va veure a dos equips amb sistemes de joc similars, de fet,un dels entrenadors (l’Edu) ja havia format i entrenat l’any passat als jugadors a qui s’enfrontava.

La  diferència d’edat entre els dos equips, un any més formats a la mateixa escola de futbol base era evident i aquesta es va reflectir en el resultat final.

En Carles i els seus nois continuen sumant victòries, serà difícil vèncer a aquest equip, el qual partit a partit evoluciona amb molta il·lusió. Els golejadors de l’encontre van ser  en Joel (molt segur al mig del camp) , Iker en dues ocasions (molt incisiu per la banda), en Jordi en dues ocasions (com sempre aprofitant el seu fort xut) , l’Arnau (molt precís en les passades) i en Pau (un punta que sap jugar sense la pilota).

Respecte a l’equip comandat pe l’Eduard remarcar el seu bon posicionament en el camp jugant la pilota des del darrera i sota la direcció del mig campista Alex (jugador que caldrà seguir la seva trajectòria) i del gol de l’ Arnau,un gol de molta habilitat.