Prebenjamí Grup A
F.E. Atlètic "B" - Sant Ramon "A"
Diumenge 4

Desembre
Vilafranca del Penedès

Estadi Mpal. Vilafranca Penedès

F.E. Atlètic "B"
Sant Ramon "A"

Superioritat futbolística davant d’un rival com el Sant Ramon

Tot just s’ha iniciat la temporada i aquest prebenjamí  ja il·lusiona amb el seu lloc. Tot i la diferència de gols, va ser un partit molt distret.

Amb un joc molt ràpid els jugadors d’en Carles van dominar totes les parts de l’encontre. Un equip que amb poca experiència competitiva està demostrant el treball efectuat pel seu entrenador. Moltes són les virtuts d’aquests jugadors però les més destacables serien el treball en equip jugant la pilota des del darrera i la pressió que cal fer davant l’equip contrari .

Tot i l’amplitud del marcador va ser un partit força entretingut. El rival es va mostrar molt sencer durant tot l’encontre, jugant la pilota ràpida i estant ben posicionat en el camp. Però aquest atlètic va semblar tenir una maduresa inusual pels pocs partits jugats enguany.

Amb un inici força igualat, poc a poc,  van anar guanyant confiança en les seves possibilitats. Jugant la pilota des del darrera, pas a pas, obrint a les bandes i trenant les jugades per finalitzar-les en ocasió de gol.

Cal remarcar els gols de Joel, Jordi (dos forts xuts), Felix (el millor jugador del partit) i Alex (tres gols, letal davant de porteria).