atltic vilafranca
Odena C.E. "B"
F.E. Atlètic "A"

Pur tràmit a un camp on sempre puntua el visitant

Partit fàcil per als petits del club que treuen la humilitat del seu entrenador per no fer més llenya de l'arbre caigut, un resultat que per abultat que sembli podria haver arribat a números fora de lloc d'un partit de futbol.

Gran dia per la moral del petits que practica’n com fins ara ens tenen acostumats tos el partits un gran futbol d’aquells que enganxa setmana rere setmana y que no deixa de sorprendre’ns la seva evolució constant  partit rere partit, on reflecteixen el bon treball que es fa entre setmana als entrenaments.

El mes destacat de la jornada podria passar a ser la humilitat del entrenador que desprès del primer quart amb el marcador a favor y veien la manera que plantejava el partit decideix fer canviar posicions als petits y tocar y tocar enrere per no decebre mes si cal als jugadors y aficionats del Òdena que em enveja sana del que veuen al camp del equip contrari gaudeixen del partit veien  jugades del petits Vilafranquins.

També destacarem al nostre Porter Pol que sense cap feina cosa que fa esta casi adormit tot el partit desperta en la jugada critica de la cessió enrere on arriba el davanter  espavilat  que sempre acaba entrant  y encertadament fa la aturada del partit....Ole  Pol.

Jugadors de camp no podríem destacar cap d’ells  ja que tos han tingut una participació mol activa y s’han repartit els gols casi em la totalitat del jugadors cosa que també indica que aquest equip te recursos per totes les bandes.

Bon entrepà davant el dubte de bacon amb ketchup. Y una ampolla del aigua-dor, bon esmorzar a les instal·lacions

porter del partit Pol S.

1º  Quart-        Arnau-1 gol  -   Joel-1 gol. -   Marc R. -  Eric-1 gol. -  Iker. -   Pol S.

2º Quart-        Max.   -     Marc S.  -   Felix-2 gols. – Albert-1 gol. – Pol S. – Pol V.

3º Quart-        Marc R.-2 gols –  Iker-1 gol. – Arnau-2 gols. – Max. – Joel. – Eric.

4º Quart        Iker   –   Marc S.  -   Pol V.-1 gol. –  Felix. – Albert-1 gol. – Pol S.

Canvis 4ºQuart                  Iker  – Joel             Pol V .- Max