Campios Creixell
SANT ELIES
EEM OLÈRDOLA "A"

Els espurnes vermelles guanyen el torneig de creixell sense perdre cap partit, dirigits per Sergio i Marcos en una classificació difícil perquè en les semifinals i final un Lolo immens a la banqueta doni un recital de com llegir els temps i els moments d'uns nens que portaven 5 partits seguits, i ho aconsegueixen amb bon futbol i espectacle. sou un grup increïble. FELICITATS a Tots

Si semblava que ja havíem vist tot aquest cap de setmana els nostres petits espurnes vermelles ens han deixat una altra victòria al camp del Vendrell que era el lider de la seva lliga, la veritat és que tot i que han jugat realment bé els petits Espurnes Vermelles han tingut el partit controlat en tot moment i és que semblen d'una altra pasta i ja ens estan mal acostumant.

Al torneig del creixell on van demostrar que aquest grup està cada vegada més en forma si se sap llegir els temps i els moments de cada partit.

Ens van regalar una nova victòria en un grup d'equips complicat i vam veure com tots ells han evolucionat i cada vegada se senten més còmodes jugant com a equip, cada vegada queda més clar en el camp que ells malgrat portar cinc partits seguits estan disposats a donar-ho tot al camp i que tenen encara molt a donar.

Felicitats als MILLORS ESPURNES VERMELLES del planeta que han guanyat tot pel que fins ara han competit i ho fan cada vegada superant el nivell del joc i l'esforç físic que posen al camp treballant en equip.