ESTALELLA "BLANCC"
SANT ELIES

Partidàs dels laterals que va deixar bocabadats els aficionats del Sant Salvador

Llum vermella a la lesió del nostre porter que fa que s'hagin de posar jugadors de camp on els més encertats sota pals han estat els defenses. Eloy millorat estem amb tu

La lesió del nostre porter deixa en evidència la precarietat de substitucions que tenim en defensa i planteja un seriós problema si passés al torneig del Mic.

Curiosament tenim substitucions per a tots els llocs excepte en defensa que anem molt justos i aquests nois solen jugar les quatre parts de la majoria de partits, la lesió del nostre porter ha estat un senyal que si això passés en competició intensiva, torneig Mic l'haurien de cobrir els defenses que han estat els que millor ho han fet sota pals, llavors ha quedat patent que el no tenir un recanvi de defensa nat pot crear-nos un problema en cas de lesió i esta fent que aquesta part de l'equip jugui relaxada i sense pressió de superació ja que sempre juguen.

Potser haurien de planterarse amb vista al últim tram del campionat, Mic i veient la lesió de quatre setmanes que té el nostre porter reforçar la línia més feble en aquest últim tram del campionat afegint algun jugador per aportar frescor  força y competencia