GARRAFINA
BARCELONISTA

Tres parts on els petits atlètics han estat superiors a un Sitges que ha marcat un gol i s'ha beneficiat de la mala sort que hem tingut al fer un gol en pròpia porta. El resultat de les tres parts naturals ha estat de 2-2.

Un tercer quart on s'ha canviat a la meitat dels petits de posicions naturals no  sé fer comentaris. No ho he entès  del tot.

La meva manera d'entendre el futbol és limitada. De qualsevol manera aquest quart el parcial ha estat de 4-0 i no hem arribat ni una vegada a porta.

Potser avui sigui el dia en què hagi de agrair-vos a tots els esforços que heu fet tant vosaltres com els nostres petits per arribar on hem estat algun temps que és la part més alta de la classificació, això comporta sacrificis per a molts que us desplaceu des de fora , hores de fred, vent  pluges i treball per als nostres petits i vosaltres.Gràcies això ens ha portat a ser un grup competitiu i estar units per un sentiment. vull que us sentiu reconfortats perquè no tingueu la sensació com jo he tingut de que  s'ha tirat molta feina temps i esforç.

A aquests petits els diré que han fet un partit increïblement genial, era difícil lluitar contra la pressió continguda de saber que era el partit en què ens jugàvem la lliga, gràcies a tota l'afició de la Quinta que avui s'ha desplaçat al camp del Sitges hem fet que la seva pressió baixés  i es sentissin una mica com a casa.

Petits espurnes vermelles sense excepcions avui heu demostrat que sou capaços fins i tot de vèncer les pitjors forces del futbol, la ignorància d'aquell que no sàpiga veure el que realment valeu.

Felicitats a tots.

Carlitos t'hem trobat a faltar. Millorat