F.E. Atlètic "A"
Ribes "A"

Sota les ordres d'un catedràtic acompanyat per un Angel celestial a la banqueta que venien de guanyar-los a casa amb la Quinta dels Magnífics el Ribes s'acomiada de les seves aspiracions al títol de lliga.

Partidàs d'un Ribes que no comptava que avui es trobaria al camp del líder amb la major força que pot tenir un equip. El coneixement, sacrifici i unió del millor equip fins ara d'aquesta lliga.

Qui millor per dirigir avui que el catedràtic que va començar a dissenyar les primeres peces d'aquesta màquina, que ha passat per sobre del Ribes, en un últim intent d'aquests per agafar-se al tren de la lliga que avui sens dubte se'ls ha posat molt complicada.

Si les coses començaven bé per als petits atlètics que s'avançaven a la segona part, aviat començaria el veritable duel del partit, quan l'àrbitre concedia un penal inexistent a un Ribes que aprofitava per empatar, no passava molt temps i un córner posava als nostres jugadors amb un marcador en contra.

Des d'aquest moment el Ribes planta el seu equip a la frontal de la seva àrea, perquè els petits atlètics que s'han buidat sota les ordres de la seva banqueta s'estavellessin una i altra vegada contra el mur arlequinat.

Però al final la batuta des de la banqueta s'eleva per dirigir el camí a la victòria i uns petits atlètics lliurats totalment a l'orquestra comencen a tocar una melodia en el camp que fa que tota l'afició encamini la seva energia cap al mateix costat, sona la Filarmonica dels espurnes vermelles i el Ribes veu com en l'últim moment del partit la unió dels jugadors en la seva totalitat doblega un equip que avui també ha pogut veure el que nosaltres ja veiem en cada entrenament. Ells són capaços de tot.

Felicitats a la totalitat i cadascun dels que avui han tingut qualsevol paper en un camp de glòria futbolistica.

Sou els millors espurnes vermelles del planeta. Visca la Quinta dels Magnifics.