GARRAFINA
ARMSTRONG

Els espurnes vermelles es transformen en la pinya mecànica per guanyar un partit passat per aigua que va mullar la seva pólvora

Ens enfrontem a un Sant Sadurní que s'ha plantat al camp gairebé a la perfecció i que ho ha donat tot per vèncer un campió d'hivern insuperable en la primera volta.

Una primera i segona part d'execució pràcticament perfecta en les bandes, mig camp i defensa que ens posa 4 gols per davant desmunta l'atac d'Un Sant Sadurní que en el tercer quart s'aplica en un atac constant aprofitant una inestabilitat de camp per ficar-nos 3 gols, com la que vivim a la primera part del Cubelles.

Aquests petits astres de la pilota han sabut sobreposar-se a la baixa que arrossegàvem d'un jugador molt important per a aquest equip al que avui s'ha trobat a faltar al camp i han donat suport a algun jugador que tot i estar amb febre han jugat donant una aportació de sacrifici i humilitat.

Tots aquests petits que en condicions adverses són capaços de crear una pinya on s'aporta el màxim per donar suport als que no ho estan al 100%, mereixen un reconeixement d'admiració per part de tots.

S'ha creat un equip d'estrelles que es converteixen en el que es necessita en cada partit i en cada moment amb molt de sacrifici.

Felicitats als millors espurnes vermelles del planeta convertits avui sota la pluja a la pinya mecànica.