F.E. Atlètic "A"
Masquefa "B"

La bona marxa dels petits del club relaxa algunes parts

Victòria còmoda d'uns petits que claríssimament estrenyen llaços i creen vincles amb un entrenador que malgrat la seva joventut ho ha donat tot a la banqueta i de moment és l'únic que no els ha fallat.

Ara més que mai hem de fer pinya perquè els nostres petits no segueixin mals passos i entenguin la importància que té en aquest esport la constància el treball i el compromís amb el teu equip.

Pel que fa al partit d'avui després de diverses vegades de visionat per entendre la diferència de joc que avui s'ha vist al camp dels petits espurnes vermelles he de dir:

Felicitats a Masquefa perquè ha desplegat un dels millors jocs defensius que ha passat pel nostre camp, per això s'ha basat en la defensa massiva de la zona que ha pivotat en tot moment amb dos jugadors pressionant a la pilota i amb cobertura de dos a la sortida de la jugada, això és de gran mèrit ja que requereix un gran esforç físic que han mantingut durant tot el partit.

Aixi el  Masquefa  ofegava el moviment de la pilota als nostres petits jugadors.D'altra banda felicitar als nostres petits espurnes vermelles que tot i ser marcats i pressionats han obert espais per guanyar amb comoditat, també s'ha acusat la pressió que es portava continguda del partit de diumenge passat que sol passar factura a aquests petits astres de la pilota.

Som primers sense haver perdut cap partit i amb el marcador de màxims golejadors a favor. A veure si en aquest descans de dues jornades seguides algú se'n recorda d'aquests petits i tenen algun partit per mantenir el nivell que estan donant fins ara

Avui destacarem el treball dels dos porters, el nostre Carles va arribar sense nocions de futbol i ja és un més d'aquest gran equip aportant seguretat i confiança a la porteria. Felicitats Carles.

D'altra banda l'altre porter de l'equip segueix amb una gran i ràpida progressió, avui el mèrit ha estat seu quan amb el marcador 0-0 encara ha realitzat una gran aturada. Aquestes intervencions donen moral al grup i canvien els resultats en els partits de futbol. Felicitats Eloy.