Cubelles "A"
F.E. Atlètic "A"

Minut 38 perdent per 5-4 en només dos minuts li donen la volta al resultat

Tots vibrem amb un xut en l'últim minut que portava l'empenta de tot un equip afició i tècnics. No podia anar a un altre lloc que al fons de les xarxes.

Insuperables aquests espurnes vermelles que ens fan esclatar d'emoció en l'últim minut..........

Emocionant partit el viscut avui al camp del Cubelles, tot i que es va començar amb un desencert pel que fa a l'alineació de l'equip que salta al camp a la primera part i que va fer que en aquesta meitat marxéssim al descans amb un 3-0 .De vegades tots desitgem que la competitivitat estigui per sobre dels temps o parts que juguen els petits, això es pot compensar en altres partits però en les grans ocasions cal fer coses grans independentment de temps parts i jugades.

Aquest ha estat el missatge més repetit per tots els pares d'avui sense excepció, volem fer alguna cosa gran i per a això cal vestir de gala les grans cites com la d'avui, ja vindran camps més assequibles per consolidar jugadors que encara no estan al seu 100% però que ningú dubta que són d'aportació necessària per a aquest gran equip, som un equip i han de defensar els que millor ho facin en aquest moment.

Al final tots han vibrat d'alegria d'emoció ha estat una cosa nova per a aquests petits per primera vegada han gaudit d'un gran triomf en equip aconseguit per tots i cada un d'ells en l'últim sospir del partit, si el Cubelles havia aconseguit un 3 - 0 a la primera part per ser millors que ells en la quarta part que començava amb un 5-2 havien aconseguir un còmput de 0-4, i ho han aconseguit ha estat un esforç de tots increïble.

Vull donar-vos les gràcies a tots per creure, aquest ha estat el missatge que hem donat als nostres petits en el camp, aquesta era la sensació que estava en l'ambient i que ha omplert de valor i energia als petits espurnes vermelles per oferir-nos aquesta gran remuntada era gairebé impensable per a ells que poguéssim fer aquesta 4 part però ho han aconseguit, sabíem que aquesta pilota que sortia disparada cap a la porteria del Cubelles en el minut 39 amb l'empenta de tot un equip, afició i tècnics anava a entrar, ho sabíem tots perquè veiem com ho fan dia a dia en cada entrenament. Nosaltres sabem que són capaços ia partir d'avui el Cubelles també ho sap.

Felicitats a tots, avui seria injust destacar a cap jugador d'aquest gran partit perquè avui han estat un gran equip el que ens ha donat un gran espectacle de futbol.

Avui es mereixen tots una ovació d'un camp de futbol ple a vessar que tant de bo algun dia puguin sentir en viu