F.E. Atlètic "A" - Igualada "B"

Vilafranca del Penedès

Estadi Mpal. Vilafranca Penedès

F.E. Atlètic "A"
Igualada "B"

Avui s'apliquen i ens delecten amb un nou partit d'equip en el que el més important és el grup

Avui no es pot parlar d'una altra manera del partit d'avui que no sigui elogiant a tots i cada un d'aquests petits que no només ho han donat tot al camp.

A més de donar-ho tot al camp han jugat com un gran equip de futbol i han sabut defensar les seves posicions i atacar de manera ordenada des de tots els punts, s'han cobert les esquenes en jugades d'atac i han atacat en jugades col · lectives. Avui ens han regalat un grandíssim espectacle en què en tot moment hem pogut gaudir d'un grup fort i segur en el camp que ha estat millor des del primer i fins a l'últim minut.

Felicitats a tots pel gran partit sense excepció que heu realitzat.

No podem deixar passar aquesta crònica sense desitjar una ràpida recuperació a un dels nostres companys i pilars del grup com és Max. Avui els nois tenien una feina extra que era jugar a futbol sense que es notés l'absència d'aquest gran jugador i ho han aconseguit amb l'esforç i concentració de tots. (T'hem trobat a faltar al camp). També us diré que a partir d'avui les meves cròniques tindran un destacat en cada partit per on anireu passant tots i cadascun de vosaltres.

El torn d'avui és per al nostre gran POLICHE i és que ets gran, gran, avui ha tingut la missió al costat dels seus companys de ocupar-se de les tasques defensives i ho ha complert amb una dedicació i classe increïbles, és un jugador de gran potència física que sol aparèixer gairebé en tots els llocs que cal.

Es sens dubte un d'aquells jugadors que marca la diferència en un equip. Avui l'àrbitre no ha estat molt encertat amb ell però nosaltres estem amb tu felicitats pel teu gran partit d'avui i la teva aportació diària a aquest equip Pol.