Tot i que vam veure jugades i detalls realment bons i bonics també assistim al decebedor partit de tots contra la posició que ocupem.

El resum positiu de la jornada seria el triomf que ens fa seguir al capdamunt de la classificació, també vam gaudir d'algunes esporàdiques jugades de conjunt i grans individualitats de molts jugadors. Però precisament això és el que ens va fer perdre la identitat que fins ara tenia aquest equip, el joc col · lectiu i ens va fer sumir-nos en un partit al nivell del rival que veia com li beneficiava que el joc entrés en una dinàmica de tots cap amunt i tots cap avall, tres davanters centres es van arribar a ajuntar en aquesta zona en algunes ocasions fent que la resta del camp fossin deserts on la pilota corria descontrolada.

La pèrdua de zona d'alguns jugadors que es desplacen a la posició d'altres té el seu origen pràcticament en l'inici d'aquest equip però no s'havia corregit amb la serietat que requeria. Aquesta vegada la magnitud d'aquests desplaçaments al qual s'han sumat més jugadors ha estat un veritable èxode cap a la porteria contrària pel gol.

No hem de transmetre idees i menys errònies pel que fa a marcar gols als nostres petits que han d'entendre que el paper de tots al camp és fonamental i defensar cada zona és una part de cada gol que s'aconsegueix, no són els gols d'un sol jugador els que es reflecteixen en el marcador sinó el treball i esforç d'un equip que té com a últim element el davanter que és el nostre jugador més proper al gol de l'equip. i que la defensa de cada zona que tenim és el que ajuda al nostre porter que és el jugador més proper a no encaixar cap gol això és el partit perfecte. Que fins ara aquests petits havien realitzat gairebé a la perfecció excepte algun esporàdic cas, avui ha estat un cas massiu.

Si en els partits anteriors s'ha aconseguit mitjançant el joc col · lectiu portar perill des de qualsevol línia avui s'han ajuntat les línies per formar una barrera als gols, de vegades els era difícil controlar o xutar la pilota davant la presència de tants jugadors del mateix equip

.És important que creixem com a equip perquè en depèn el futur del nivell dels nostres petits quan s'enfrontin a equips més consolidats.Gràcies a tots per la comprensió i us deixo la crònica amb l'afecte d'un somiador d'altura que veu a aquest equip a dalt de la classificació amb l'esforç, treball i dedicació de tots.

Propera jornada Igualada un equip assequible abans de veure'ns les cares amb el nostre gran rival el Cubelles i tancar el cicle dels 6 partits més difícils de la primera volta,......