F.E. Atlètic "A" - Ramon Sicart "A"

Octubre
Vilafranca del Penedès

Estadi Mpal. Vilafranca Penedès

F.E. Atlètic "A"
Ramon Sicart "A"

Els petits espurnes vermelles no fallen en el seu primer partit de lliga tot i que el seu rival no va donar sensació de perill encara que ho ha intentat amb moltes ganes i prodigant molt esforç físic.

Grans jugades es van veure el dissabte a l'estadi de l'Atlètic gairebé ens van fer gaudir d'una meravellosa jornada de futbol,

Encara que com ja passés en l'anterior partit vam tenir una part de descontrol en què tots es van agrupar al camp i no es sabia molt bé que s'estava jugant, això ho va aprofitar l'equip visitant per fer d'aquesta part la millor d'ells al nostre camp, tot i que no va ser capaç d'inquietar als nostres el més mínim, esperem que no ens passi amb equips que aprofitaran la nostra debilitat per fer la seva victòria ja que el calendari ens ha ofert els partits més complicats pràcticament seguits i apartir de la jornada que ve.

Aquest equip ha demostrat tenir una velocitat de moviments i pilota increïbles i això ens pot fer un grup molt competitiu.

També s'ha demostrat que aquests petits fan gols des de qualsevol posició i que qualsevol d'ells pot definir donant un aire d'equip letal en els seus atacs, bones jugades al toc que travessen el camp en poc temps i pilotes posades des del darrere a l'espai dels davanters i laterals.

Felicitats a aquests petits que ho estan donant tot al camp.

Felicitats al treball tècnic i esportiu avui hem gaudit del futbol.

Concentració màxima per les properes 5 jornades.