BENJAMÍ -LLIGA

Pavelló Municipal Sant Sadurní d'Anoia

L'ESQUITX "A"
AVINYONET

Un amistós per sentir i veure les primeres sensacions dels nous petits del Atlètic Vilafranca. El Prebenjamí A 2012-2013.

Bones a tots i totes, mares, pares petits jugadors, membres del club i afició.

Ja engega la Temporada 2012-2013 per al vaixell insígnia dels més petits del Club.

Hem estat triats per defensar els colors del nostre club i el partit davant el Calafell no ha fet més que donar la raó a aquells que han muntat aquest nou equip.

En el terreny de joc d'aquest partit s'han vist grans espurnes de gairebé totes les virtuts que poden tenir uns jugadors de futbol. Sacrifici, qualitat, rapidesa, i classe crec que assistirem a una campanya de molt bon futbol.

Del partit direm que s'hauria d'haver guanyat ja que vam ser superiors en gairebé totes les facetes del camp, tot i que teniem un gran rival davant con és el Calafell. Però la sort i un grandíssim porter rival van evitar la nostra primera victòria, també vam veure un gol legal que ens anul · lar l'àrbitre ja que la seva posició no li va deixar veure el que vam veure tot el camp que la pilota va entrar completament en la porteria en un dels grans contraatacs que ahir van fer els nostres petits.

En definitiva que vam gaudir veient un gran partit i que s'està treballant bé i en bona direcció. Salutacions a un nou entrenador i segon entrenador que ens han transmès molt bones sensacions amb una bona feina en poc temps

Ha arribat una nova generació al club Els espurnes Vermelles.