angel
Cubelles "A"
F.E. Atlètic "A"

Quan semblava que ja estava tot vist encara surt més classe

Joan tu fas que l'esport sigui un espectacle digne de sacrifici esportiu i humà, has portat l'equip a un llindar entre la perfecció esportiva i l'ambient familiar dels petits. Felicitats per aquesta gran temporada

Gran espectacle el viscut al camp del Cubelles on els petits de la Quinta dels Magnífics dirigits pel Catedràtic de Vilafranca els van donar una lliçó futbolistica i esportiva, un Cublles que ja celebrava amb samarretes de campions el títol de lliga abans de guanyar el partit.

Això els va fer una mica de mal en no comptar amb el grandíssim moment de forma en què arribava l'equip Atlètic Vilafranca que va arrasar amb ells al camp fent un partit més complet encara que l'últim que van jugar davant el líder al qual van guanyar 3-0, o el del camp del Sitges on es van emportar els trés punts 2-3, quan semblava que l'espectacle no podia ser més gran ens sorpenden endossant-li un 0 -5 a un Cubelles que no va tenir ni una sola oportunitat de guanyar als nostres ja que van tenir en tot moment el partit controlat.

Grán treball de tots els petits Atlètics que van donar tot el que tenien per regalar la victòria com a comiat de temporada al seu entrenador. també els vam guanyar en aquest partit el trofeu a l'equip menys golejat que es disputava en aquesta trobada amb els dos equips que menys gols havien encaixat en lliga, vam guanyar per golejada. Felicitats Prebenjamí A, una pedrera que donarà molt a parlar.

Acomiadem una temporada magistral on s'han perdut només 3  i empatat 1 en 26 partits de lliga  disputats, que s'ha guanyat a tots els equips de la lliga sense excepció numeros realment de campions.

He viscut gairebé sense cap dubte una de les millors temporades que podré viure quant a joc, convivència i evolució de grup.

Gràcies al grup de pares per haver fet una temporada inoblidable per a tots en convivència.

Gràcies a un delegat que ha treballat dia a dia per enfortir i integrar a tots en el grup. Gràcies per la seva dedicació i suport als nostres petits. Ets gran Angel.

Gràcies a un entrenador que ens ha ensenyat com es treballa amb un equip de petits i que ha deixat en tots ells el seu segell. Gràcies Al club per donar-nos l'oportunitat de viure el que hem viscut aquesta temporada nosaltres i els nostres petits.

S'acomiada de la temporada un ja Atlètic Fins a la medul · la