img 0014
Igualada "B"
F.E. Atlètic "A"

Aquest diumenge hem viscut una altra gran victòria dels petits Atlètics

Si al primer quart a igualada s'arribava al final amb un 1-2 el segon no seria diferent i acabava amb 1-3 per als nostres petits. El tercer i quart temps es va gaudir d'un marcador més relaxat i uns Atlètics ferms en defensa i contundents cara a porta.

Un Igualada que va oferir un gran partit i va ser un rival difícil fins que els Atlètics van doblegar les seves forces amb jugades ràpides i un esperit de desgast físic que no van poder aguantar fins al final l'Igualada. Si ja en la primera volta va ser un equip dels complicats a què ens va costar bastant vèncer a casa hem de reconèixer que el Atlètic ha millorat bastant més que ells en el seu joc i en el seu esforç físic en els partits, fent que aquesta vegada no hagi estat tan complicat vèncer. Era un dels dos equips forts que ens quedava en aquesta segona volta i ja sembla que només ens resta el Cubelles de la zona alta. Tot sembla indicar que la segona volta serà fins i tot millor que la primera que ja va ser de escàndol. Com a reconeixement del partit donarem la enhora bona al nou incorporat Hugo, un jugador ràpid, tècnic i amb una gran projecció, un esquerrà de luxe per un equip de luxe. Visca La Quinta dels Magnífics Felicitats