img 0011
F.E. Atlètic "A"
Odena C.E. "B"

Tot i que no va ser dels millors partits que han fet van complir com tots els equips de dalt de la classificació i tot segueix igual que la setmana passada. No hi ha cap canvi de posició en la classificació aquesta jornada

Un partit una mica estrany, com sol passar amb equips que juguen un futbol fluixet que fa que s'enganxi una mica l'estil embolicat de joc. Així i tot vam poder veure detalls de gran futbol a què ens tenen aquests petits acostumats cada setmana.

Per part del rival podrem dir que hem vist una gran millora a nivell de joc col · lectiu tant com individual del que vam veure a la primera volta, aquest jove equip evoluciona favorablement però la seva última posició a la classificació ho certifica com un dels més fluixos de la lliga.

Els petits Atlètics han gaudit al camp intercanviant posicions per gaudir una mica del que ha semblat un partit festa. Tot i que els ha costat entrar en el partit com els passa quan el rival els descol · loca en posició i marcatge al final sembla que ho han aconseguit i ens han fet gaudir com cada jornada.

El destacat del partit d'avui és Marc Salas, un jugador dels petits del grup que està creixent a passos de gegant, tot i que l'any passat estava en Mainada esta aconseguint un nivell molt bo i s'ha fet un lloc en aquest gran equip. Felicitats Marc