img 0001
F.E. Atlètic "A"
Vilanova "A"

Tot i que es guanyava als set minuts de partit per 3 a 0 es va poder complicar la cosa amb el gran partit que va fer el porter del Vilanova i la nostra mala sort que feia que cada vegada que xutessin entre els tres pals fos gol, fins i tot ens marquem un nosaltres i els donem una proporció de tres gols de dos xuts.

Al final les coses van sortir bé i la quinta dels magnífics es va endur els tres punts.

En el primer quart la cosa semblava que havia de ser fàcil, els petits atlètics veien com el marcador reflectia 3-0 als set minuts de joc, però en l'única arribada d'aquesta part ens van marca el 3 - 1 i el seu porter va començar a venir-se a més, en aquesta part es va xuta 5 vegades a porta per la nostra part i una per la d'ells que van rendibilitzar la seva unica arrivada.

En el segon quart el Vilanova va xuta una vegada entre els tres pals i ens va marca dos gols ja que un d'ells va ser un rebuig nostre, per la nostra part una mà a mà que encara Marc ho resol magistralment el porter del Vilanova tapant en la seva sortida amb el cos l'espai, no vam tenir més ocasions en una part una mica espessa per part dels petits atlètics.

En el tercer quart marquem el nostre quart gol després que Arnau reculli el rebuig d'un mà a mà amb el porter que havia parat en primera instància, en la segona Arnau no perdona i fica la pilota al fons de la xarxa. En aquesta part vam tenir 4 xuts a porta 1 va ser el gol i d'ells un altre va ser un altre mà a mà d'Arnau amb el porter que li va treure magistralment un porter inspiradíssim. ells van xutar una vegada a porteria.

Al darrer quart es va repetir la història, ells no van xutar cap pilota entre els tres pals i nosaltres vam tenir tres ocasions de les quals dues són un mà a mà de Joel amb el porter que de nou resol magitralmente el millor del partit, el porter del Vilanova.

Definitivament els porters són peces fonamentals en els partits i avui ho ha demostrat el porter del Vilanova que fent un partit magnífic ha estat a punt d'haver tret algun resultat positiu del nostre camp el seu equip.

Avui destacarem del partit a Felix, aquest noi ens té acostumats a contribuir a l'equip amb una gran seguretat qualitat i gran toc de pilota, avui ha relitzat un xut que ha sortit fregant el travesser i d'haver entrat hagués estat el gol de la jornada.

Felicitats Felix