img 0012
Hortonenc F.C. "A"
F.E. Atlètic "A"

Tot i que al camp ens va semblar veure un partit més aviat tosc no és fàcil jugar amb equips que es concentren en petits espais del camp, això ens va fer haver de moure molt la pilota en espais molt curts i en tocs ràpids i van saber fer un treball correcte dins del que va ser el partit

Potser ens semblés poc pel que fa  a joc el que hem vist ja que sortíem d'un gran partit amb el líder de la lliga, però els partits d'equips que juguen a defensar el resultat amb diversos jugadors darrere de la pilota sense zona especifica i movent-se segons es mou la pilota darrera d'ella és una feina complicada.

Al final una altra setmana que es compleix el previst i cap dels equips de dalt perd el tren de la lliga guanyant els seus partits i deixant tot com estava la jornada anterior, aquesta setmana veurem el duel del segon i tercer classificat on algun d'ells deixarà punts al camp i això és el que s'ha d'aprofitar.

Destacarem del partit a Marc Romagosa, un mig que sol fer que els espais del camp s'aprofitin en la seva totalitat amb grans i precises passades, un jugador que quan entra en el partit mou a tot l'equip, amb un xut a porta com hem vist en aquest partit que sol ser precís i contundent, avui ha marcat uns quants. Felicitats Marc Romagosa