img 0021
F.E. Atlètic "A"
Ribes "A"

La quinta dels magnífics engranada perfectament per un entrenador de luxe dóna un bany futbolístic a un equip que lidera el campionat i portava 16 partits invicte

Avui és el dia que obtenim tots la recompensa que esperàvem ja fa temps quan es va formar l'equip prebenjamí A, llavors teníem la  il·lusió que el treball dels nostres petits i el del club arribés a donar-nos alguna alegria i satisfacció quant a joc futbolístic i sacrifici esportiu, esperàvem que l'entrenador fos capaç de engranar unes peces que venien sense posició ni mesures però amb moltes ganes i amb compromís per part dels pares d'aquestes petites peces.

Avui hem pogut veure el resultat fins ara de vegades ocult a què ens ha portat el treball d'un entrenador 5 estrelles que avui s'ha guanyat l'admiració de tots nosaltres en destapar aquests petits al camp el que han après coordinant amb esforç d'equip i dedicació al futbol, Avui hem vist un equip 5 estrelles que ha dominat tot el partit des de principi a fi i que no ha donat al rival el líder del campionat, que portava tot el torneig sense perdre un sol partit a ser mer espectador d'una victòria que s'ha treballat en forma de grup i amb molt sacrifici deixant detalls de molta qualitat d'una quinta dels magnífics que ens ha deixat a tots enamorats de qualitat i joc. El partit es plantejava amb dues absències importants de dos dels defenses del nostre equip però això no ha estat suficient perquè els petits i la tàctica de la banqueta pogués oferir-nos aquest recital de futbol. Avui hem viscut el millor partit de la temporada i molt segurament de la lliga en la que juguem i hem de gaudir-lo com es mereix. El reconeixement del partit avui no pot ser per a un jugador ja que han estat tots a la alçada  de les estrelles, l'hi donarem a un aiguador 5 estrelles que ha estat un puntal en la trajectòria d'aquest equip que  avui a demostrat que és capaç de tot . Angel felicitats a la teva dedicació a aquest equip a la manera de tractar-nos,  als nostres petits en el camp vestidors i fora de tot això també. Tambe dediquem la victoria de part de tots al Felix y al Max que avui no han pugut ser . Felicitats.