El Base Olèrdola es va endur tota la sort del partit

Tot i que els petits ho van intentar no van aconseguir entrar en el joc d'equip que solen practicar, el fred la sort i les decisions de l'àrbitre en determinades jugades puntuals van ser condicionants d'un partit fred.

Partit una mica estrany que es va jugar amb un intens fred en un camp de mesures una mica petites que va ser el començament d'una jornada no molt afortunada en general. Els petits van sortir a per el partit com ens tenen acostumats però no van aconseguir la sintonia d'un joc enllaçat entre línies, potser aquest va ser el detonant de no poder anar-nos al marcador quan el resultat en la tercera part era de 2-3 a favor dels atlètics. Tot i que ho van intentar no van trobar la sintonia d'altres partits a l'hora de moure una pilota que no aconseguia fluir entre totes les línies de l'equip d'una manera fàcil, en l'últim temps dues jugades desafortunas en un córner i un servei de porteria van donar ales a un Base OLÈRDOLA que va oferir un bon partit i que va estar ficat en ell en tot moment.

La concentració dels petits atlètics es va convertir en nerviosisme en els darrers compassos del partit i això va determinar el resultat.

En definitiva un partit en què va poder passar de tot i  al resultat final no vam tenir sort. Aquests nois han de sobreposar-se a aquest partit i seguir en la línia que fins ara fa que siguin un gran equip.

El reconeixement del partit a la feina que està realitzant un Joel esplèndid que ens recorda al més pur estil Jose Tomás a la gespa donant retallades i amagant la pilota per fer-la aparèixer quan el contrari ha passat Felicitats Joel.