img 0010
F.E. Atlètic "A"
Mas Catarro "B"

Ja tenen la mesura agafada de com assegurar un partit.

Tot i que el marcador sembli una mica voluminós es va poder veure al camp un partit de gran bellesa futbolística on van quedar dibuixats traços del joc de la Quinta dels Magnífics que ens va fer gaudir del matí de diumenge.

Segueix la progressió d'aquest petit equip que millora a passos de gegant en la defensa del marcador, els jugadors en defensa estan duent a terme un treball exemplar. El porter fa grans progressos.

Els laterals comencen a pujar amb molta més confiança i amb jugades pràcticament de pissarra. El mig del camp fa que les mesures del camp s'aprofitin en la seva totalitat amb molt bones passades i canvis de joc.

Els davanters cada dia es sincronitzen més en la recepció passades i xuts a porteria. En definitiva un partit més portat a la perfecció per un equip que creix i creix.

El nostre reconeixement del partit a Poliche, un dels petits d'edat en l'equip que s'ha guanyat el respecte de tots els seus companys a base de treball i sacrifici, un pulmó de força física que cada dia exhibeix una tècnica més precisa en regats i xuts, També és conegut com el nen del somriure tendra ja que ens desarma sempre amb el seu somriure i simpatia per a tots i en tots els moments. Felicitats Pol.