img 0005
Sitges "A"
F.E. Atlètic "A"

Els petits buiden al camp tot el seu esforç sacrifici i classe

Com uns gladiadors de gespa amb pilota la quinta dels magnifics exhibeixen el seu poder i classe, molt ben dirigit per un entrenador encertat tàcticament que aconsegueix que la baixa d'un pilar de l'equip no sigui obstacle per vèncer a un equip que portava 13 partits invicte

A la primera part salten al camp Iker, Arnau, Joel, Marc Romagosa, Pol Suarez, Max i el porter del partit Pol Saperas.
La primera jugada després del servei de centre del camp ens ha fet pensar que aquest seria un gran partit, Iker la toca enrere per Marc Romagosa aquest la posa al lateral per a Iker que cedeix enrere perquè Max canviï de banda a Pol que la posa en vertical per Joel aquest la passa al centre on Arnau la posa a la banda perquè Iker la corri i posi un centre que remata Arnau gran aturada del porter i el rebuig  l'empalma Joel perquè el porter es llueixi novament fent una gran parada en dos temps.

Aquesta va ser la tònica d'una part que es domina en la totalitat, corria el minut 8 quan Treu Pol Saperas per a Iker que la posa en curt per Pol Suarez i aquest fica una pilota llarga per la banda que corre i lluita Arnau fins plantar-se a la porteria i sorprendre el porter amb un xut ras i creuat que suposava el 0-1.
Minut 11 el Sitges empalma des de fora l'àrea una pilota dividida que es cola per la part alta de la porteria sense que Pol Saperas que ha realitzat un gran partit pugui fer res, encara que veu venir la pilota salta a per ella però no arriba a aquesta alçada 1-1, s'acaba la primera part amb empat al marcador i millor joc dels petits Atlètics.

Segona part salten al camp Pol Saperas, Félix, Marc Romagosa, Marc Salas, Poliche, Albert i Pol Suarez continuant amb la tònica d'un partit molt ben controlat enrere i al centre del camp amb atacs incisius i constants, com en el primer gol la jugada del segon es prepara des de la part de darrere, on un Félix impecable en el dia d'avui, rebutja una córner de cap perquè els petits atlètics iniciïn una jugada en què un gran Marc Romagosa, posi una bona pilota a la banda de Poliche, que la puja, fa paret amb Marc Salas i treu un xut ras que el porter atrapa en una nova gran aturada, en aquest servei de porta treu el porter llarg, Marc Romagosa molt ben dirigit des de la banqueta no deixa botar la pilota tocant-la endavant de primeres per a Albert, que inicia un eslàlom cap a la portaria sortejant contraris en un gran esforç físic, a la vora de l'àrea es creua amb Marc Salas que pren el relleu de la jugada per posar-se bé la pilota i davant l'assetjament de tres jugadors es treu un tret ràpid  fort i colocat  que entra per l'escaire d'un porter que només pot mirar com entra,1-2 al marcador.

Apoteòsic joc d'uns petits súper motivats per l'ocasió que són corejats des de la grada, i encoratjats a donar tot el que tenen des de la banqueta.

Tercera part Salten al camp el porter Pol Saperas, Iker, Arnau, Joel, Max, Pol Suarez i Poliche, corria el minut 2 quan el Sitges s'escapa en una pilota llarga fins a la porteria de Pol que surt però no pot evitar que el davanter del Sitges creui la pilota lluny del seu abast 2-2
Segueix en el camp un joc de desgast físic total per part dels petits Atlètics que ho donen tot amb pinzellades de classe i sacrifici, arriba el minut 8 quan Max recupera una pilota que fica al Iker, que està jugant al centre del camp amb molt bon criteri i gran sacrifici, perquè la pugi la jugui a la banda per Poliche i aquest es tregui un tret fort i ras que el porter rebutja però no atrapa, Iker que segueix la jugada amb molt bon criteri fica el peu per elevar la pilota davant d'un porter que ha tingut grans intervencions i batre'l nova ment amb un grandíssim gol que ens posa de nou per davant 2-3.
Quarta part salten al camp Marc Salas, Arnau, Albert, Marc Romagosa, Félix, Pol Suarez i el porter Pol Saperas.

La missió d'aquesta part es tanca amb el compromís d'un sacrifici dels jugadors a defensar un resultat a favor davant d'un Sitges que ha pagat un preu molt alt pel que fa l’esforç físic d'uns Atlètics que els han fet córrer darrera de la pilota d'una manera increïble, segueix la tàctica intacta d'atacar i esforçar-se amb criteri que es llança des de la banqueta però els herois d'aquesta part són els defenses que han fet un treball impecable durant tot el partit de sacrifici i concentració i aconsegueixen que s'acabi un partit que ha donat el merescut triomf a uns Atlètics incommensurables.
Des de la grada s'ha recolzat prou com perquè els petits es sentissin com a casa felicitats a la grada.
Des de la banqueta s'ha tret el màxim als petits i se'ls ha motivat perquè anessin a més, Felicitats a la banqueta.
El reconeixement del partit l'hi donarem al gran absent d'avui un jugador a qui hem trobat tots molt a faltar, el líder indiscutible d'un equip que porta molta part d'ell ja que ha estat el referent de molts jugadors que aquest any han començat la seva aventures en els camps, ell ens ha ensenyat com es treballa en un camp de futbol. Ple de classe de sacrifici, humilitat i generositat per a tots els seus companys. Aquest triomf t'ho dediquen els teus companys Tècnics i afició. Eric, Felicitats i gràcies per tot el que ens dones.