img 0028
F.E. Atlètic "A"
Masquefa "B"

Caminem cap al cim de la classificació esportiva i humana

Partit fàcil per a uns nois que treballen dins i fora del camp per ser un equip sòlid unit i compacte, gran treball humà i esportiu d'un entrenador que els dirigeix ​​cap al més alt de la classificació

Partit una mica ensopit degut al la superioritat mostrada des de l'inici pels petits de l'Atlètic, l'entrenador va saber rotar posicions i frenar instints de golejada massiva entre els petits. Bon treball que acomiada un gran any per als pares i nens que hem assistit en aquesta campanya al grup prebenjamí A. Amb només una derrota per la mínima al camp del líder que es podia haver guanyat d'haver-nos acompanyat una mica de sort al gran partit que vam realitzar, un empat a casa contra el segon en un primer partit de lliga on faltaven efectius per al canvi, i vuit victòries acomiadem aquest any amb un gran equip format gairebé íntegrament aquest any, això ha donat una mica d'avantatge als nostres rivals més directes que ja porten un any jugant junts. Tot i així el treball de tot el grup i el seu entrenador ens fa gaudir cada setmana i mantenir les nostres opcions intactes al títol de lliga depenent de nosaltres mateixos per aconseguir-ho. Independentment dels resultats esportius destacarem que s'ha gaudit d'una harmonia entre tots els integrants que al marge dels resultats ens ha donat una satisfacció personal conjunta que volem destacar.

Avui com destacat del partit ressaltarem la figura del nostre lateral Iker, treball constant de vegades a l'ombra per abastir de bones pilotes als nostres davanters i ajudar a la defensa , ràpid amb un repris endimoniat i capaç d'encarar porteria en qualsevol moment, molt tecnic generós amb la pilota i amb els seus companys.

S'acomiadarà la crònica felicitant a tots desitjant unes bones festes i pròsper i feliç entrada d'any nou. Ser feliços i recordar que aquest any en totes les nostres cases hi haurà un moment en les festes per comentar el gran treball que la Quinta dels Magnifics estan fent amb la família. Aiguador A y B exepcionals amb els petits, felicitats