img 0012
Riudebitlles "A"
F.E. Atlètic "A"

Ja som tercers

Com ja vam veure en l'últim partit aquest equip creix amb nous matisos. Grup ben compactat capaç de treure petroli de qualsevol petita zona que se'ls cedeixi al camp, nova posició escalada a la classificació després de la derrota del Cubelles davant el Ribes.

Com ja hem anat veient s'ha acabat allò de golejar als equips amb contundència i guanyar amb superioritat.

Els equips d'aquesta lliga estan afinant el joc i cada vegada al camp és més difícil desbordar de manera clara i contundent i encara que comptem amb jugadors d'altíssima qualitat i rapidesa ens està costant trobar un forat per on ficar la pilota a la porteria.

Aquesta potser és la oportunitat que necessita l'Atlètic Vilafranca per créixer encara més com a equip ja que estem veient aflorar noves virtuts de tots els jugadors que ho estan donant tot  al camp i ens estan fent vibrar a moltes jugades.

Està començant a engranar encara més la màquina de la quinta dels magnífics.
El nostre porter ha tingut dues intervencions encertadíssimes al un contra un quan s'anava 0-1 al marcador i això els dóna molta confiança als seus companys de camp.

Tots els jugadors han estat magnífics, però avui destacarem el petit de l'equip Max el nostre defensa és capaç de fer retallades davant de tres contraris amb tota la tranquil · litat del món veure cap a on ha de canviar el joc i fer-ho sense cap nervi, sens dubte estem davant d'una de les grans evolucions i gaudint d'un joc exquisit amb criteri i tècnica sorprenent.