San Mauro "B" - F.E. Atlètic "C"

Santa Margarida de Montbui

Mpal. Santa Margarida de Montbui

San Mauro "B"
F.E. Atlètic "C"

En una bona segona meitat es va remuntar el gol inicial del San Mauro

Partit estrany el disputat aquest darrer dissbate al municipal de Santa Margarida de Montbuí per l'Infantil "C". El primer quart de partit, els nois d'en Xavi Besolí van desplegar un bon futbol, movent amb criteri la pilota i arribant a l'àrea local amb cert perill, però, mica en mica, i de forma incomprensible, l'equip va anar perdent gas, i el tram final d'aquesta primer part va ser un dels pitjors de l'equip en el que portem de temporada. La pilota cremava als peus, els jugadors estaven fora de lloc i sort que l'equip del San Mauro no tenia massa potencial ofensiu. Tot i així, un error en el rebuig d'una pilota des de la nostra àrea, feia que els locals es posessin per davant en el marcador amb un xut llunyà i bombejat. Va ser l'únic tret a porta dels locals en aquesta primera part, i a la llarga, en tot el partit.

A la segona part, i després d'aclarir per part del tècnic alguns conceptes al vestidor durant el descans, i que els nostres jugadors reaccionessin, el domini del joc va ser acaparador: molta més intensitat i pressió, més moviment per part dels jugadors, decisió per remuntar el partit, .. i només la falta d'encert davant la porteria rival (una vegada més ...) i alguna bona acció defensiva del porter i els defensors locals, van impedir que el resultat fos molt més clar. El gol de l'empat l'aconseguia Oriol amb un fort xut per alt des de la part esquerra de l'àrea. I el gol del triomf Martí en una acció individual per la banda dreta del nostre atac, en segona instància, després que el porter aturés el primer remat. És a dir, patint. I també es va patir fins al final amb les darreres aproximacions de l'equip local a la nostra àrea, això sí, sense massa perill, en busca d'un empat que no hagués estat gens just pel que vam veure sobre el terreny de joc.

Era important retrobar-se amb la victòria i es va poder aconseguir. Esperem seguir en la mateixa línia el proper diumenge al municipal vilafranquí en el derbi local contra l'Espirall.

Van jugar d'inici: 1. Josep M. ; 6. Joan Mas, 3. Kevin, 5. Marc, 18. Raül; 19. Pau V., 7. Martí, 20. Eric, 15. David; 10. Pol i  17. Cristian. I després van jugar: 22. Diego, 16. Senen, 4. Álvaro, 2. Gerard, 8. Angel, 12. Ramon i 9. Oriol.