Prebenjamí 7 Grup 36
Jornada 12
Masquefa "C" - Igualada "C"

? - ?

Gener
Masquefa

Mpal. Masquefa

Masquefa "C"
Igualada "C"

Possiblement alguns jugadors estaven pensant més amb les atraccions de les Fires, que en el partit de futbol

Davant l' Espirall , es va fer possiblement el pitjor partit de tota la temporada, tot i començar bé, tocant i dominant el joc i fent el 0-1 en els primers minuts. Però poc a poc es va anar perdent el control del joc i tant la defensa com el mig del camp van fer aigües per totes bandes.

Amb aquest descontrol es va acabar la primera part amb un resultat de 2 a 1 i en el minut dos de la segona part ja ens van fer el tercer gol. Però tot i les ganes d'alguns jugadors per intentar fer alguna cosa positiva i fins i tot aconseguir fer el 3-2 no va ser suficient per donar la volta a un marcador i a un partit on uns jugaven molt motivats i altres com ja hem dit feien aigües i errors de principiants.

En definitiva, partit per oblidar.

jugador i gols : Oriol, Cèsar, J. Mas, Aleix, Josep, Vilo, Alvaro, J. Montserrat, Roger, Arnau, Pol (2), Aitor, Cañas, Guasch, Salvador, Moliné