J. Roquetes "A" - F.E. Atlètic "C"
Diumenge 5

Maig
Les Roquetes

Mpal. Les Roquetes (St. Pere R.)

J. Roquetes "A"
F.E. Atlètic "C"

Quan ens dediquem a tocar la pilota i a jugar com un equip, demostrem que hauríem d'estar molt més ben classificats.

Encara que sembli mentida i per tal de no perdre el constum abans del minut cinc ja perdíem 1 a 0, però en aquesta ocasió la reacció va ser clara i a l'acabar la primera part ja anàvem 1 a 5 amb un clar domini del joc. En aquesta primera part es va jugar amb ganes de fer gols i sobretot per la banda dreta es van crear la majoria de les jugades amb bons tocs i controls i amb una clara voluntat de guanyar el partit.

En el descans, les instruiccions eren clres: jugar a tocar i anar practicant coses que en altres partits i en altres resultats no es poden fer. Va ser una segona part de clar domini i control de la pilota, on el mig del camp es va dedicar a crear jugades a base  d'aconseguir fer rodar la pilota d'una banda a l'altre del camp.

En definitiva un bon partit davant d'un rival inferior, però que està per sobre nostre en la classificació.

Equip i gols en parèntesi : Oriol, Salvador, Kevin, Joan M., Josep, Vilo, Aleix, JOan F (2), Roger (1), Martí (3), Arnau, Cañas (1) Pol (1), Cèsar, Moline, Guasch