Prebenjamí 7 Grup 36

Estadi Mpal. La Sort

Òdena "B"
Sadurní "A"

A vegades el problema no és perdre, és no voler guanyar.Amb més ganes s'hauria pogut guanyar,però ens cal tenir més confiança amb nosaltres mateixos ifer el que sabem fer.

Com en quasi tots els partits, abans del minut cinc de l'inici ja estàvem perdent per un altre gol de falta directa, i així portem un grapat de partits que es comencen sempre amb un gol en contra.

Un cop passen aquests primers cinc minuts, comencem a tocar i a jugar i també com en molts partits aconseguint marcar en aquest cas en el minut 22, però sempre hi ha un però i  en el minut 26  ens van fer un altre gol, en aquest cas de penalt.

Si al poc encert de l' àrbitre hi afegim els nostres propis errors, entendrem que dissabte no era el dia ideal per guanyar. A la segona part i amb molts canvis, l' equip va estar molts minuts perdut, tot i la pressió que es feia fins i tot amb un 3-4-3 no hi havia connexió entre línies i òbviament amb aquest desconcert i al contraatac ens van fer el 3-1 definitiu.

Sap greu perdre partits que pel nivell s'haurien de guanyar.

Equip i gol entre parèntsi : Martí, Cèsar, Salvador, Aleix, Josep, Vilo , Joan F, Edgar (1), Roger, Arnau, Cañas, Guasch, Oriol, Nico, Alex, Guillem, Aitor.

Targetes groges totes a la segona part : Roger (8`), Joan F (30`), Oriol (31`)