Prebenjamí 7 Grup 36
Jornada 6
Sitges "B" - Mas Catarro "B"

? - ?

Sitges

Mpal. Aiguadolç

Sitges "B"
Mas Catarro "B"

Partit plantejat defensivament tenint en compte el resultat rebut en la primera volta, però en un minut "tonto" deixem escapar qualsevol possibilitat.

Partit plantejat amb molta prudència defensiva, tenint en la ment el resultat de la  primera volta, però en el primer xut a porteria en el minut 2 ja ens varen fer el primer gol, i per tant es va començar completament al contrari del plantejament inicial. De totes maneres es va continuar amb una bona tasca defensiva i amb els dos puntes corrent molt per ajudar en tasques de control.

Malauradament en el minut 18 i arrel d'un córner van aconseguir el segon gol fet amb l'esquena i amb una falta anterior no pitada, però la desgràcia  va venir en el minut 34 just abans d'acabar la primera part  i en dos errors nostres ens van fer en un sol minut dos gols. Resultat doncs a l'acabar la primera meitat de 0-4 que deixava el partit pràcticament decidit.

A la segona part únicament ens van fer un gol i de penalti, tot just acabada de començar aquesta meitat. Tot i l'esforç dels nostres jugadors no es va  poder aconsegui cap gol i per tant es va acabar el partit amb un clar 0-5 a favor d'un Cubelles que va ser en tot moment més agressiu, ràpid i intens que nosaltres.

Cal fer esment que per aquest partit  l' infantil C tenia fins a 5lesionats, que esperem es recuperin el més aviat possible.

Equip: Martí, Cèsar, Salvador, Aleix, Josep, Oriol,Joan F, Roger, Gerard, Arnau, Vilo, Nico, Pol i Aitor.