F.E. Atlètic "C" - Capellades "A"
Diumenge 6

Vilafranca del Penedès

Estadi Mpal. Vilafranca Penedès

F.E. Atlètic "C"
Capellades "A"

Un pèsim inici, amb un gol abans del primer minut de joc, va condicionar la resta del partit

Nova derrota de l'Infantil "C", sota una pluja que no va deixar de caure al llarg de tot el partit, aquesta vegada al municipal vilafranquí. I encara que soni a excuses de mal perdedor, la veritat és que els nois d'en Xavi Besolí no van merèixer perdre l'encontre, i pel joc desplegat en el tram final de la primera part i durant tot el segon temps, la veritat és que, com a mínim, un empat es podia haver assolit, només si s'hagués estat una mica més encertat davant la porteria contrària, tal com ja ens va passar a Hostalets de Pierola o a Igualada.

El partit no podia començar pitjor. No havia transcorregut ni un minut de joc, quan una pèrdua de la pilota en defensa, tot i que molt lluny de la nostra àrea, va fer que el número 7 rival (autor dels tres gols), molt ràpid i fort físicament, s'anés sol cap a la nostra porteria, i malgrat l'aturada inicial d'en Diego, en el segon intent ens va fer el primer gol. L'equip local va quedar tocat, i així als 15 m arribava el segon després d'un altre error defensiu i una jugada per la banda esquerra de l'atac visitant. I al minut 28, en una altra jugada per velocitat feia el 0-3 que deixava el partit, pràcticament, sentenciat, i tothom temia que el partit no es fes massa llarg per als nostres jugadors.

Però a partir d'aquí els locals van començar a jugar molt més sueltos, movent la pilota amb criteri, i en el tram final de la primera part es van generar dos o tres clares ocasions de gol que no vam saber convertir. Aquest final de període sembla ser que va animar als vilafranquins i la segona part només va haver un equip sobre el camp, es va perdre la por i el respecte per la major força física i envergudara dels jugadors del Capellades i es van dedicar a jugar creant fins a cinc o sis opcions clares de gol que, malhauradament, no es van poder transformar. I és una llàstima, ja que el gol de Pol Via al minut 57 ens donava esperances i tots creiem que es podria aconseguir l'empat. Però no va poder ser, l'equip va sortir com espantat, una mica descentrat i vam regalar una bona part del partit al rival que ho va aprofitar.

Malgrat els resultats que no acompayen s'ha de ser optimista i destacar aquells aspectes positius de l'equip:

1. S'està treballant bé i l'equip juga un bon futbol. 2. S'estan generant moltes ocasions de gol, tot i que no es converteixin. 3. L'equip té els conceptes futbolístics prou clars. 4. En els tres partits perduts l'equip ha tingut opció de víctòria, no s'ha vist una superioritat clara.

Però també s'han de millorar altres aspectes negatius:

1. L'equip té períodes dels partits que perd la concentració. 2. Es té massa respecte i certa por quan els rivals són més grans (cosa que ens passarà la majoria de vegades). 3. Fallem moltes ocasions de gol.

S'ha de tenir confiança i els resultats arribaran, ja ho veureu.

Van jugar: Diego; Guillem, Kevin, Marc, Raul; Ramon, Martí, Angel, David; Oriol i Pau Canals. I després: Alvaro, Joan, Senen, Eric, Pol, Pau Vilomara i Cristian.