Sant Sadurni "B" - F.E. Atlètic "C"

abril
Sant Sadurní d'Anoia

Mpal. La Triola

Sant Sadurni "B"
F.E. Atlètic "C"

Resultat previsible, tenint en compte la classificació i el resultat de la primera volta.

Partit jugat amb ganes, amb una molt bona primera part, on es van dominar totes les facetes del joc, i es va jugar amb actitud, tocant i dominant durant els 35 minuts , aconseguint acabar la primera part amb un clar 1 a 3 .

En l'inici de la segona meitat es va produir un cert desajustament en les línies i va provocar els millors minuts en el joc del Sant Sadurní, minuts en que van pressionar força, però sense posar en perill el resultat. Tot i això en el minut 23 d'aquesta segona àrt van aconseguir fer el 2-3 que va servir com a punt d'infleció perquè els nostres jugadors tornessin a jugar com saben i tornessin a recuperar la possesió i el control del joc, aconseguint incrementar l'avantatge i disposant de bones oportunitats clares de gol.

En definitiva , partit còmoda, esperant el partit de la propera setmana contra el Cubelles que en la primera volta ens va fer una golejada en el nostre pitjor partit de tota la temporada.

Equip i gols entre parèntesi: Martí, Cèsar, Aleix, Joan M, Josep, Vilo, Joan F (1), Oriol (1), Roger (1), Arnau , P. Canals (1), Aitor, Cañas, Salvador, Nico, Pol, Marcel

Targeta groga al Alaeix en el minut 30 de la segona part.