Prebenjamí 7 Grup 36
Jornada 2
Sitges "B" - Olerdola "B"

? - ?

Octubre
Sitges

Mpal. Aiguadolç

Sitges "B"
Olerdola "B"

Partit jugat de tu a tu. amb seriositat i actitud de tot l'equip.

Partit jugat diumenge a la tarda en un horari gens habitual per a nosaltres. Jugat amb gran intensitat i amb una immillorable primera part  en la que els jugadors del Vicens van demostrar tenir-ne ganes i en cap moment es van deixar portar per un resultat advers des del minut 3. A partir d'aquest moment tots i cada un dels jugadors van donar el màxim esforç i van començar a controlar el partit, dispossant d'oportunitats. En el minut 21 i a pilota parada va caure el 2 a 0 i a diferència d'altres partits,  en lloc de deixar-se anar, van continuar amb el seu joc i així el minut 22 i després  en el 29 es va aconseguir l'empat a 2. La primera part va acabar amb un empat a 3. Aquests darrers dos gols es van fer en temps de descompte d'aquesta primera part.

En els primers minuts de la segona part es va notar l'esforç fet en tota la primera part. Per pega en el minut 4, el Sitges es va tornar a posar per davant en el marcador degut a un penal. Aquest nou gol va fer que es tornés a entrar amb ganes dins del partit i es tornés a treballar amb conjunt i amb la màxima intensitat, fins aconseguir  en el minut 29 empatar el partit. Al final , un empat que deixa un bon regust per l'esforç demostrat i que confirma la millora que ja hem anat comentant.

Equip i gols entre parèntesi : Martí, Moline, Cèsar, Joan M,Guasch, Vilo , Aleix, Edgar, Raul (3), Arnau (1), Roger, Oriol, Cañas, Josep , Nico

Targetes : totes a la segona part  : Oriol, Josep, Vil, Raul